PSN Store Updates - Diskusjon

Lodin

Der Waaaah
Og der introduserte Sony sin utgave av Gold, Qore.
Today we are announcing that Qore: Presented by the PLAYSTATION Network, a highly interactive, monthly lifestyle gaming program covering the world inside PLAYSTATION is on its way to PS3. Qore has been developed to give PS3 users early access to game related content at a level of quality, interactivity and depth. Everything is filmed in HD. Qore will feature exclusive news, developer interviews, in-depth game previews and behind-the-scenes looks at PlayStation games and special access to game demos, special beta invitations, game add-ons and other downloadable game-related content.
Koster en dollar mindre, men siden online spilling allerede er gratis er dette noe noen gidder betale for?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Tja, for meg ser det mer ut som det er en slags PSN-versjon av Official Playstation Magazine pleide å levere. Så da spørs det jo om du er typen til abonnere på OPSM, og selvsagt om dette her er noe bra. Men kjenner på meg at jeg nok kommer til å kjøpe en episode for å prøve det ut.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Felles:

  • Battlefield: Bad Company - Demo. Se egen tråd.
  • Resident Evil 5 - Spring Trailer 2008. Den nyeste traileren de fleste sikkert har sett nå. Hvis ikke, hva venter du på?
  • Guitar Hero III - Motörhead Track Pack, med låtene (We are) The Road Crew, Stay Clean, og Motörhead. Kr 45. En gratis låt som heter The End Begins, som er fra God of War II kan også lastes ned, gratis. På US Store kan man i tillegg hente ned en (jævlig harry) video om og en mp3 av GoW2-låta.


EU:

  • Dragon Ball Z: Burst Limit - Demo. Jeg prøvde dette da det kom ut i USA, og ikke uventet suger det.
  • Tom Clancy's Rainbow Six - PS1-spill. For å feire 10-årsjubileet for Tom Clancy-spill, slippes dette originale Rainbow Six, som bl.a krever at du planlegger operasjonen i forveien. Noen andre enn meg som bare starta alle folka i et område uten ordre og brukte dem som ekstraliv hvis du døde? Kr 40,-
  • Killzone: Liberation - PSP-spill. Dette skal være et ganske tøft isometrisk actionspill. Kr 199,-
  • Toy Home - Second Gear Game Pack. Addon som legger til nye biler og baner. Kr 29,-
  • Top Spin 3 - Debut Trailer.

USA:
  • Qore - Issue #1 til $2.99, årsabonnement for $24.99. Årsabonnementet inkluderer spillet Calling All Cars.
  • Wolf of the Battlefield: Commando 3 - Den andre oppfølgeren til det gamle arkadespillet Commando, som var basert på Arnie-filmen med samme navn. Commando fikk som vi husker en spinoff ved navn Bionic Commando, men dette har ikke noe med det å gjøre. Dette er en helt streit run & gun-shooter. Støtter online multiplayer. $9.99 for hele spillet. En trailer kan også hentes ned.
  • Novastrike - Wow, enda en two-stick shooter. Virker småartig på traileren. $9.99
  • SOCOM: Fireteam Bravo 2 - PSP-spill. $15.99
  • Civilization Revolution - Demo. Vi har en tråd om dette og.
  • NASCAR 09 - Demo.
  • Rock Band - To pakker denne uka: Jimmy Buffet Pack 1, med Margaritaville, Cheeseburger in Paradise, og Volcano, og Disturbed Pack 1, med Indestructible, Perfect Insanity, og Inside the Fire. Jimmy Buffet koster $5.49 for pakken, $1.99 per låt, Disturbed er $2.99 for pakken, $0.99 per låt. (Så rart, da blir det jo 2 cent billigere å kjøpe dem per stykk)
  • Dead Space - Story Trailer.
  • Fracture - Trailer og en Behind the Scenes-video om denne nye TPS-en fra LucasArts. Ser stilig ut, men storylinen virker temmelig teit. Bevar miljøet! Ikke lek gud og ikke tukle med DNA (å tukle med menneskekroppen med cybernetics er ok)!
  • LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - Launch Trailer. Fantastisk trailer!
  • Hail to the Chimp - 3:00 AM Trailer. The Presidential Party Game. Det er rett og slett et partyspill ala Mario Party hvor vinneren blir president. Fra Gamecock.
 

Lodin

Der Waaaah
Tom Clancy's Rainbow Six - PS1-spill. For å feire 10-årsjubileet for Tom Clancy-spill, slippes dette originale Rainbow Six, som bl.a krever at du planlegger operasjonen i forveien. Noen andre enn meg som bare starta alle folka i et område uten ordre og brukte dem som ekstraliv hvis du døde? Kr 40,-
Er dette så lurt a? Bør man la babby få vite hvor jævla mongo serien har blitt med åra etter all dumminga ned? :ras:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lodin, spørsmål: Har du spilt Rainbow Six til PS1? Det er ikke akkurat PC-versjonen vi snakker, skjønner du. Totalt tre kuker på laget ditt, to-tre forskjellige ordre, et par entry-points, og ... det er det. Kudos for å være et av de første spilla med dual stick-oppsettet på kontrollen vi er vant med i alle andre FPS-spill på konsoll, da. Mulig jeg plukker det med av nostalgiske grunner....
 
D

Deleted member 91

Gjest
Si det. Kanskje en idé å holde kjeft da, istedet for å konstant prate ut av ræva om ting du ikke veit noe om? Kos.
 

Terje

mostly harmless
Thinaran skrev:
Den andre oppfølgeren til det gamle arkadespillet Commando, som var basert på Arnie-filmen med samme navn.
*urelatert flisespikkingmodus PÅ* Faktisk ikke, filmen og spillet kom begge ut i 1985 men hadde ingenting med hverandre å gjøre. Navnelikheten var helt tilfeldig. Såh.

Skal prøve Bad Company demoen senere idag, har hatt litt gode forhåpninger til dette. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Novastrum

Feminist-elitist
Kanskje jeg har spurt før, men finnes det noen enkel måte å kjøpe ting fra US-store? :sukk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er veldig enkelt.
- Lag en ny PS3-konto, og knytt opp en ny PSN-id til den.
- Velg at du bor i USA, søk på Google etter en passende adresse og postnummer og slikt.
- Registrer ditt norske Visa-kort på kontoen, er ikke lagt inn noen sperre (i motsetning til den japanske sjappa, etter hva jeg hører).
- Sleng innom PlayStation Store og handle det du gidder. Så lenge du tåler at prisene vises i dollar istedenfor kroner går det greit.

Går også an å handle ting du setter på nedlasting med US-kontoen din, for så å logge ut og spille med den vanlige kontoen din mens du venter på at sakene skal lastes ferdig. Bare pass på å ikke slette US-kontoen ettersom du da ikke får brukt det du har handla med den.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg forsøkte den metoden før jeg spurte spørsmålet, og mulig det funka før, men nå får jeg ingen andre valg enn "united states" når jeg skal skrive hvor cardholders adress er. :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Prøv å la være å koble bankkortet til kontoen. Velg deg det du vil kjøpe, og skriv inn kortet når den ber deg om det, sånn som på Wii Shop Channel. Det funka for meg.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det var altså når jeg prøvde å linke visakortet til US-kontoen min at jeg ikke får andre valg enn US. Kanskje de har tetta et smutthull?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Felles:

  • Enemy Territory: Quake Wars - Demo. *hente ned*
  • Guitar Hero III - Isle of Wright Track Pack. Låter fra Isle of Wright-festivalen. The Sex Pistols - Problems (live at Brixton), Kasabian - Shoot the Runner, og Kaiser Chiefs - I Predict a Riot. Kr 45,-
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - "Theatrical" Trailer. A LEGENDARY SOLDIER. A FINAL MISSION. THE ULTIMATE SACRIFICE!

EU:

  • Haze - To videoer med KoRn. I den første snakker Jonathan Davis om hvordan man lager musikk til TV-spill, og i den andre snakker han om Haze. Ser for meg dette er uinteressant for alle andre enn Houseman. :p
  • PixelJunk Monsters - En theme og et wallpaper.

USA:
  • Syphon Filter 3 - PS1-spill. $5.99
  • Syphon Filter: Dark Mirror - PSP-spill. $15.99
  • Army of Two - Veteran Map Pack. Gratis.
  • Rock Band - MTV2 Pack 1, inneholder The Material - Moving to Seattle, The Myriad - A Clean Shot, og Them Terribles - Bullets & Guns. $2.99 for pakken, $0.99 per låt. Maximo Park - Girls Who Play Guitars kan også hentes ned denne uka. $1.99
  • Resistance 2 - GTTV Teaser.
  • Civilization Revolution - Leader's Quotes Trailer.
  • Hail to the Chimp - Inshellitron Trailer.
  • Kung Fu Panda - Spilltrailer 2.
  • Fatal Inertia EX Phoenix - Trailer. En Wipeout-klone fra … KOEI?
  • Metal Gear Solid 4: Buns of the Patriots - Theme.
  • PixelJunk Monsters - Wallpaper av et monster som chiller.
  • FIFA Interactive World Cup 2008 - Highlights fra en FIFA-konkurranse i Los Angeles.
  • Filmtrailer: Hancock - Trailer 2
 

oma

Village Drunk
finally, har hatt lyst å prøve quake wars en stund nå, satser på det kanskje er en multiplayerting der også

Noen som har spilt det? (ps bajs på meg om det har vært ute på markedplace)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er nok kanskje en multiplayerting der, ja. Kan jo også tipse om at 360-utgaven fikk 6/10 hos Eurogamer, hvor trekkpunktene var kjipere multiplayeregenskaper (færre spillere og sånt) og framerateproblemer. Kan jo hende det går bedre på PS3, men... vel, historien tatt i betraktning så har jeg mine tvil. :p