PSN Store Updates - Diskusjon

Hey!
Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle spørre...
Men er det noen som har spilt penny arcade adventures episode 1 og 2 ?
Så det på US Store nå hehe, lurte på om det kanskje var verdt det:p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Test demoen selv og se hva du synes? Høres ut som et bra tips for meg iallfall. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Downloadan!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er fortsatt bare du som er ubrukelig i det spillet. Det eide på pc, får se om det er no tess med gamepad.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da var det jo verdt å poke denne tråden igjen.

På amerikansk PSN:

  • Star Wars: The Clone Wars: Republic Heroes demo
  • Katamari Forever demo
  • Silent Hill 1 PS1
  • Syphon Filter 2 PS1
  • Blood Omen: Legacy of Kain PS1
  • TMNT: Turtles in Time Re-Shelled (også med demo)
  • Half-Minute Hero-demo til PSP. Et WarioWare-aktig RPG-spill! Wut

På europeisk PSN:

  • Gratis WipEout HD dynamisk theme, for de som ikke gidder betale for de andre themene som er lagt ut.
  • FIFA 10 demo
  • LittleBigPlanet demo
  • Batman theme
  • The Joker theme
  • Fire sexy Dante's Inferno-wallpapers: Gluttony, Lust, Greed, og Limbo
 

Lodin

Der Waaaah
Den der Wipeout greia er helt forjævlig. Prøv å ha den i bakgrunnen uten å bli gal av all dritten som spinner og virvler omkring.
På den annen side eier Batman themet såklart. :p
 
Jeg synes Trine drøyer og drøyer :(
Fikk med at det ble delayed pga. noe bugs..
Noen som vet om noe dato rundt "ny release"?

Tusen takk for updaten :) Da vet jeg at jeg må dra og laste ned turtles +++ :D
 
Var turtles in time så kjedelig som dette når det kom ut også? Jeg mener bestemt å kunne huske noe annet.

Jeg hadde et stort håp om at Broken Steel skulle komme denne uka:(
 
Var turtles in time så kjedelig som dette når det kom ut også? Jeg mener bestemt å kunne huske noe annet.

Jeg hadde et stort håp om at Broken Steel skulle komme denne uka:(
Det er sikkert kjedelig når man spiller det alene, men håper for min del at det skal være litt morro å spille sammen med en kompis som back in the SNES days.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Å spille med andre er helt klart mye mer moro, men etter tre-fire gjennomspillinger går man lei av spillet. Av en eller annen grunn har jeg mye mindre kontroll på skilpadden min en i SNES-versjonen. Selv om kontrollen var begrenset var det timing som gjaldt og kampsystemet var en del dypere enn det kunne se ut som av den grunn, men det ble rævkjørt litt i Reshelled føler jeg. Der endte vi stort sett å buttonmashe kombinert med litt hopping. Bossene har også blitt fette irriterende.
 

Lodin

Der Waaaah
Kombinasjon av at det er arkadeversjonen og ræva animasjon som fucker opp timinga tror jeg.
Sånn ellers bør alle laste ned den Star Wars demoen, også de med 360. Utrolig nok har de greid å lage et spill enda grunnere og mer hjernedødt enn Lego utgavene. XD
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, det er ganske utrolig. Jeg syntes den delen med clone trooperen var dårlig (det er en twin-stick shooter), men Jedi-delen var enda verre. Spesielt med den combo-måleren som liksom skal oppfordre deg til å slåss forsiktig, bare at det er umulig med de elendige kontrollene.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Arkham Asylum-themes var tøffe, men de lydene ble fort irriterende.
 

Lodin

Der Waaaah
backlyden på Jokern var ikke mye å skryte av nei.

Noe annet de fikk i USA i går var DLC til Marvel Ultimate Alliance 2, spesifikt Juggernaught til 2 dollars. Det er artig siden spillet ikke engang er sluppet. Men det er klart, de hadde helt sikkert ikke tid til å implementere ham i spillet før det gikk til trykk og det må gjøres sånn. Til tross for at han har vært med i omtrent alle rostere og trailere siden tittelen ble annonsert.
 
Hei,

Jeg har et raskt spørsmål:

Jeg lastet ned Prince of Persia Epilogue (DLC), og jeg får ikke spilt det. Det laster ned, og så forsvinner det bare. Hvor "ligger det hen"? Ikke på "Games" i alle fall.
Jeg har vel og merke en NTCH PS3 og PAL Prince of Persia 4 i utgangspunktet. Har dette noe å si?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hei,

Jeg har et raskt spørsmål:

Jeg lastet ned Prince of Persia Epilogue (DLC), og jeg får ikke spilt det. Det laster ned, og så forsvinner det bare. Hvor "ligger det hen"? Ikke på "Games" i alle fall.
Jeg har vel og merke en NTCH PS3 og PAL Prince of Persia 4 i utgangspunktet. Har dette noe å si?
Jeg tror det bare legger seg inn på spillet med en gang som LittleBigPlanet sine nedlastinger gjør. Start opp Prince of Persia som vanlig og se om du finner Epilogue et sted på menyene.