PStwo

Opprinnelig skrevet av Kilik@21.09.2004, 15.05
Liker ikke at DVD-lokket er top-open. Virker mer amatøraktig på meg. Og vitsen med at man skal få plass til den i trange hyller o.l. blir jo borte...
105705​
Er nå en fordel med flip-cover. Disc-swapping. :cool2:

SHDR

Gullmedlem
Det jeg tror er at Sony vil selge den til folk som vil ha en liten DVD-spiller slik at de kan hevde at de har et marked på hundre millioner enheter. Ikke at femti millioner av disse noensinne vil kjøpe et spill, men det er pene tall.

Det er virkelig intet annet poeng med denne releasen. Det er for å skape blest rundt PS2-merket, og for å skaffe en enda større "brukermasse".

Når nettverksport er inkludert betyr vel det at man ikke trenger den discen som fulgte med netterksadapteret til den "gamle" PS2en. Det er vel allerede installert?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Å lansere PStwo er vel av samme årsak som at man lanserer tribal-GBA SP og silver PS2 - at man vil revitalisere markedet etter at forbrukerne har mistet interessen for originalproduktet. Ganske smart, vil jeg si. Den beste måten å holde liv i elektronikkbransjen er å stadig tilby noe nytt, og dette gjelder tydeligvis også spillindustrien.

M

maffakka

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kilik@21.09.2004, 08.08
En MEGET negativ ting. Når den er så tynn har den selvsagt ikke plass til harddisken. Altså er det bare å glemme FFXI og evt. framtidige harddisk-spill...

105574​

Er kansje mulig å få kjøpt en ekstern en?

Jeg lurer på om den bråker like mye som PS2 jeg.... :rulleøyne:

For en perfekt timing. Jeg har nettopp klart å ødlegge min PS2(eller den ødla seg selv ved å få en TV over seg), så jeg skal ha ny anyway. Men nå blir det det jo ikke PS2 spilling på over en måned....men jeg har jo gamecube. Jeg syns den var søt, og gleder meg til å putte spill i den :)

Jeg syns den var pen, jeg :kos:
Kjøper kanskje en når PS2-en blir enda mer ødelagt.

Opprinnelig skrevet av Kilik@21.09.2004, 15.05
Liker ikke at DVD-lokket er top-open. Virker mer amatøraktig på meg. Og vitsen med at man skal få plass til den i trange hyller o.l. blir jo borte...
105705​

Enig. Hvis jeg skulle hatt den, måtte jeg ha tatt ut maskinen av hylla hver gang jeg skulle ha satt i en ny dvd.

Skulle vært sånn skuff som det er på den store ps2.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror det var Shadar som sa at disc-trayen hadde blitt for tynn og pistrete, og han har egentlig rett.

Jeg tok på den! Den var deilig.
Jeg tror Shadar sa det meste. Det er ikke noe nytt eller veldig spesielt med den, den har bare det samme designet, og er mindre.
Opprinnelig skrevet av soppe
Den så jo bare drit rå ut! Ja jeg tror nok jeg skal ha meg en sånnen så hiver jeg den gamle ps2en opp på hytta.
:tommelopp:

...

CyberK

Finner ikke på noe.
Den ser jævlig sexy ut synes nå jeg. Hvis (når) min gamle, djevelsk bråkete maskin tar kvelden, kan det nok tenkes at jeg kjøper en sånn. (Hvis Sony stanser produsksjonen av de gamle kan det hende at jeg ikke får mye valg, men, men...) Den er sørenmeg nesten like liten som et cover, og den går på lighterspenning. Hmmm... Den kan jeg ta med på neste speiderleir....

Eneste Aber er at jeg da ville måtte kjøpe en ny multitap.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Cyberkverulant@21.09.2004, 17.04
105876​
Å? Jeg er rimelig sikker på at multitap'en til PS2 er kompitabel med PsTwo. ;)

CyberK

Finner ikke på noe.
Opprinnelig skrevet av Baronen+21.09.2004, 17.06-->
<!--QuoteBegin-Cyberkverulant
@21.09.2004, 17.04
105876​
Å? Jeg er rimelig sikker på at multitap'en til PS2 er kompitabel med PsTwo. ;)
105879​
[/b]
Njet, memorycard-porten og kontrollerporten ser ut til å sitte tettere sammen, så jeg tipper at det er grunnen til at de har bilde av en ny type multitap på Gamer.no. (Jeg tok frem min for å sjekke, og den er forskjellig på flere måter.)

CyberK

Finner ikke på noe.
Jaja, livet er kjipt, firmaene grådige og jeg en idiot som villig sløser bort mine penger på spillerelaterte ting.