Røverkjøp

30+ gjenstander med redusert pris hos Play-Asia, deriblant:

Opprinnelig skrevet av Play-Asia
PlayStation2™:
Death by Degrees Tekken: Nina Williams (Chinese Version) ASIA  US$ 19.90 
GoldenEye: Rogue Agent ASIA  US$ 16.90 
Kaitou Apricot: Complete Edition [Limited Edition] JPN  US$ 39.90 
Psyvariar 2 Ultimate Final JPN  US$ 39.90 
Saikyo Shooting Collection Vol.2: Sengoku Ace and Sengoku Blade JPN  US$ 39.90 
Saru EyeToy / Ape Escape EyeToy (Chinese Version) ASIA  US$ 19.90 
SuperLite 2000: Heisei Bakutoden JPN  US$ 9.90 
Swords of Destiny ASIA  US$ 24.90 
Teikoku Sensenki [Limited Edition] JPN  US$ 29.90 
The Hobbit JPN  US$ 12.90 

Gamecube™:
Puyo Pop Fever US  US$ 16.90 
TimeSplitters: Future Perfect US  US$ 19.90 
Tom Clancy's Ghost Recon 2 US  US$ 19.90 

Xbox™:
Dead to Rights JPN  US$ 19.90 
Touge R JPN  US$ 19.90 

Sony PSP™:
Armored Core Formula Front JPN  US$ 29.90 
Generation of Chaos IV: Another Side JPN  US$ 29.90 

Nintendo DS™:
Tendo Dokuta JPN  US$ 29.90 

Gameboy Advance™:
Shining Soul JPN  US$ 19.90 
Sonic Battle JPN  US$ 28.90 
Steel Empire / Koutetsu Teikoku JPN  US$ 29.90 

Nintendo 64™:
Morita Shogi 64 JPN  US$ 14.90 
Pokemon Stadium Gold & Silver JPN  US$ 14.90 

Super Famicom™:
Far East of Eden Zero JPN  US$ 19.90 
Kishin Douji Zenki: Rettou Raiden JPN  US$ 19.90
MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av Egle@17.06.2005, 23.03
...Og Mario Kart: Double Dash!! til £17.99.
234120​

killzone havnet i min handlekurv til 8 £
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, det er jo morsomt i ca. 5 minutter.

Ica, Rimi og sikkert en to-tre bokstavkombinasjoner til innenfor samme kjede selger Mystic River på DVD til 79,-.
 
Så Spaceworld selge Timesplitters: Future Perfect for 299,-. Dette var dog PS2-versjonen, for de hadde ikke GC-versjonen inne engang. Og Xbox-versjonen sjekket jeg ikke. Men regner med at den koster det samme. Hvis ikke så er det jo bare å spørre betjeningen hvorfor de forskjellspriser to så å si like versjoner av samme spill, så får du det nok for den laveste prisen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Sancti@07.07.2005, 15.56
Trenger du U2-billetter? Har du en god grunn?
239953​
Tåpelig? Det blir først svartebørs, unnskyld, videresalg, når man selger dem til en høyere pris enn man kjøpte dem for.

Men en liten protest mot svartebørssalg er helt på sin plass, vil jeg si. Selv om det ikke er forbudt, burde VG og eventuelle andre aviser som driver med det, slutte å ha annonser fra videresalgfirmaene. Bare for å markere avstand. Ja.
 
Zailor.no selger Half Life 2 til 199,-. Med frakt blir prisen 230,-. Jeg var innom Expert her en dag (ja, jeg vet de ikke er den billigste kjeden), og der solgte de det samme spillet til 449,-. Tenk det.
 
Over 100 gjenstander til redusert pris hos Play-Asia.

Discounts: Over 100 items at bargain prices in our sales category - Azumi, Baldr Force EXE, Enthusia Professional Racing, Space Battle Cruiser Yamato, Donkey Kong: King of Swing & much more

Once again it's time for another big discount news update, a summary of another large batch of recently reduced video game titles. This time we have a total of more than 100 different games covered, containing releases for most of the major gaming platforms.

As usually, please be reminded that all discounts are only available as long as supply lasts. Availability as well as pricing is subject to change without prior notice. We also recommend customers to choose an instant payment method (such as credit card or paypal) when purchasing any of the articles listed below in order to avoid sudden unavailability and disappointment.


MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av Revan@09.07.2005, 02.22
Zailor.no selger Half Life 2 til 199,-. Med frakt blir prisen 230,-. Jeg var innom Expert her en dag (ja, jeg vet de ikke er den billigste kjeden), og der solgte de det samme spillet til 449,-. Tenk det.
240571​

Tusen takk. Kommer til å spare litt penger der. :tommelopp: