Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bøker og DVD-er portofritt tilsendt fra Mao.no. Jeg er ikke helt sikker på om det bare gjelder ut juli eller om det er noe de har tenkt å fortsette med.

Det gjelder DVD-bokser også, så dette er sjansen til å skaffe seg noen av disse eller disse boksene til en akseptabel pris.

Jeg skal gå for Friends-boksen med alle de 10 sesongene, som jeg var nær ved å kjøpe for 2400,-. Hos Mao koster den 1868,-.
 
Link

DVDstrax selger Quentin Tarantino Collection: 8 Disc Set til kroner 199,-

Denne inneholder:
Jackie Brown: 2 Disc Set
Reservoir Dogs: 2 Disc Set
Kill Bill Vol.1
Kill Bill Vol.2
Pulp Fiction: 2 Disc Set

Billigere og bedre blir det nesten ikke.
 
Ukens tilbud hos Play-Asia:

Nintendo Puzzle Collection for Gamecube™ with free GBA™ link cable at US$ 19.90

Nintendo Puzzle Collection contains a compilation of 3 classical and addictive puzzle games: Dr. Mario, Yoshi's Cookie and Panel de Pon. Living up to present hardware standards, all three games have technically been enhanced, featuring updated graphics and sound compared to the original versions. Of course as it's typical for most Nintendo games, up to 4 players can battle simultaneously.

Included with this nice box set is a free Gamecube™ to Gameboy Advance™ link cable, which allows you to play these games on your GBA™.


MoFo2
 
DVDinn skal kvitte seg med alle PS2 spillene sine, selger fra kr 49 og opp
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er imidlertid bare crap igjen (i hvert fall da jeg sjekket).
 
D

Doctor Downs

Gjest
Play.com har Splinter Cell: Choas Theory til 204 kroner. 204 kroner! Evig bittert med tanke på toll.
 
Opprinnelig skrevet av Mreow@03.08.2005, 21.37
Play-Asia er farlig -_-

Final Fantasy X-2 til 199,- på Spiderman i kirkegata 32 i Oslo.
247840​
Kjøper ikke du ofte på Play-Asia da? På spillsiden din så linker du til den til og med.

Du får FF:X-2 for 199 på Spiderman på Moa i Spjelkavika også.
 
Apropos Play-Asia...

Ukens tilbud er Rez (JP NTSC) til PS2 for $19.90.

From the publisher: Rez is a fast-action shooter that takes you deep into the world's computer network. The "Project K" Network has recently been upgraded to handle the rapid expansion of the information age and the core, known as "Eden," holds the most advanced artificial intelligence the world has ever seen. Unfortunately, Eden cannot handle the ability to create her own thoughts and buckles under the pressure in an existential breakdown.

She is lost deep inside the system, and you're the only one that can bring her back online, saving the world from utter chaos. You must blast complex viruses, unlock passwords, and destroy firewall bosses as you search for Eden. Each stage is in a constant state of flux dependent on your shooting techniques, which ultimately control the music and colors of your environment. The deeper you get into the dreamlike cyber world of Rez on PlayStation®2 computer entertainment system, your form will evolve or devolve depending on your progress, and the wire-frame environments give way to rich textured worlds.

Produced by mastermind Tetsuya Mizuguchi (who has been in charge of the recent handheld releases Meteos and Lumines), Sega's PlayStation2™ techno shooter REZ is now available at discounted US$ 19.90 only. This is Japanese first print and not the later released PlayStation2™ the Best edition.

And for those who just can't get enough from this unforgetable piece of video game history, we recommend checking out ASCII's official Trance Vibrator accessory and of course the Rez - Gamer's Guide to... official soundtrack album, containing tracks from Ken Ishii, Oval, Coldcut, Joujouka and many more.


MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@07.08.2005, 00.00
Det er imidlertid bare crap igjen (i hvert fall da jeg sjekket).
248697​

fikk i allefal rasket med meg Freedom fighters (die commie bastard =D)

Å i sammeslengen skal jeg pimpe 3 for 300 tilbudet deres, gjelder nesten alle DVDene i butikken. Plukket med meg Red Dawn, Batman: Holy Special Edition og Good the Bad and the Ugly. Desverre skall alle sammen gis bort som gaver :svette:
 
For oss som bor i Bergen by, så åpner Lefdal elektromarked i Laguneparken (der gamle Expert Bonus lå). For oss spillinteresserte så er det verdt å merke seg dette:

NDS - 995,-
Xbox - 995,-
PS2 - 995,-
GBA SP - 495,-
Super Mario DS - 299,-
GTA: Sand Andreas (PS2) - 299,-
Doom 3 limited edition (Xbox) - 249,-
Prince of Persia: Warrior Within (Xbox) - 99,-
Super Mario World: Super Mario Advance 2 - 299,-

Dessverre så er det kun ett produkt per husstand, og jeg hadde tenkt å plukke opp NDS, Xbox, SM64, SMW:SMA2, men hvis noen skulle være interessert i en PS2 mini for 995,- + porto (104 kroner, tror jeg) eller noe annet for den saks skyld, så er det bare å gi beskjed.

Men det åpner klokken 0700 i morgen, og jeg orker ikke å stå opp så tidlig (p.g.a. mye dødtid siden jeg skal på mattekurs etterpå), så jeg svipper ikke innom før i 0800-tiden, så får jeg nå se hvor mye som er igjen. Men det skal altså være 100 stk Xbox og PS2 og 50 stk. NDS, og siden det ikke er helt ekstreme lave priser regner jeg med at det blir noe igjen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Wow, hadde jeg det minste spor av penger skulle jeg bedt deg plukke opp Warrior Within for meg, men nå er det desverre ikke slik. :( Alt er din feil, Egle.
 
Hehe. Jepp. :D Jeg er litt ond. Men hey, hvordan skal ellers kapitalistiske svin velte seg i luksus hvis ikke vi har dere andre underbetalte, "ubrukelige" folk til å gjøre jobben vår?

Men seriøst, så føler jeg meg litt snill for tiden, så kanskje i morgen hvis jeg har noe dødtid med tanke på buss, svipper innom og plukker opp et eksemplar til deg (hvis det fortsatt koster 99,-). Så får du heller betale meg når du har penger, hvis du er interessert i det. Uansett, så får jeg solgt spillet for 100 kroner på qxl, så det spiller egentlig ingen rolle om du vil ha det eller ikke. Jeg taper i så fall ingenting på det.

Men ja, Lefdal-innkjøpet var en suksess. Jeg var ikke der nede før klokken 12:40, (0800-tiden var det cirka 500 stykker før meg i køen, og jeg hadde forelesning klokken 0915, så det gikk altså ikke). Uansett, så sto jeg der i en 25 minutters kø før jeg fant varene. Men en ting jeg la merke til med Lefdal, var at det virket som om bemanningen ble trent opp til å være ekstremt pågående (jeg har for eksempel aldri opplevd dette på expert bonus og elkjøp). Det som skjedde i så fall, var at jeg først skulle ha meg en DS som jeg ikke fant inni selve butikken. Jeg spurte så en av folkene som jobbet der, og han sa jeg var nødt å få en kvitteringsslipp på DS-en, siden den var nødt å bli hentet på reserve-lageret. Jeg synes selvfølgelig det var litt merkelig med tanke på at DS-en tar minimalt med plass, men greit nok - bare jeg får den så er nå jeg fornøyd. Men så la betjeningsmannen til at det var et ekstragebyr på 395,- hvis du skulle ha garanti på den, siden det var null egenandel på varen. Ja-ha, tenkte jeg og mente at det var 2 års garantirett de ikke kunne frasi seg det (Det var i så fall tilfellet med PS2-en og GC-en (tror også det samme gjelder for mobiler)). Men han fortsatte å påstå at du hadde null garanti hvis ikke du betalte denne ekstra summen. Uansett, så betalte jeg ikke gebyret fordi da kunne jeg ha kjøpt DS-en billigere andre steder - og satset dermed på at jeg hadde riktig og/eller at DS-en min var feilfri. Men selvfølgelig prøvde han å overtale meg med å påstå at jeg levde farlig og at jeg nærmest kom til å få en forferdelig resterende DS-liv hvis ikke jeg betalte disse 395 kronene ekstra. Uansett, jeg ble litt usikker angående garantiordningen. Så ... noen som vet noe mer om dette? Kan butikkjeder avskrive garantien? Jeg leste litt på forbrukerradet.no nå i sted, og det står at butikker ikke kan lage dårligere ordninger enn det som står oppført i forbrukerkjøpsloven. Og der står det jo at du kan kreve en ny vare hvis varen har en mangel. Og det vil vel si at jeg har rett? Det er uansett ikke noe problem per i dag, siden DS-en har null pixelproblemer.

Ja, etter jeg hadde fått dette skrivet da, så tok jeg med meg en Xbox også. Da løp selvfølgelig betjeningsmannen 3-4 meter bort til Xbox-kontrollene og gav en i min neve. Jeg sa selvfølgelig at jeg ikke trengte flere, siden det allerede var med en. Da sa han selvfølgelig at det er gøyere å spille to eller flere. Jeg ignorerte han bare og gikk for å finne de andre varene, og var rimelig fornøyd med prisene på varene, men jeg var fortsatt irritert over betjeningsmåtene.

Jo da, det er kanskje en bagatell for noen, men jeg blir i så fall irritert over pågående betjeningsfolk som desperart prøver å gi deg varer man ikke trenger. Det går an å ha en kundevennlig tone og anbefale deg andre varer som kan hjelpe. Men han fyren hadde altså en typisk generaliserende "sånn-og-sånn-MÅ-du-gjøre-og-kjøpe-for-å-bli-akseptert-av-samfunnet"-lignende tone. Og jeg hater slike folk. Dessuten, hvis jeg har riktig, har de en ulovlig markedsføring i henhold til DS-en. Dere kan jo tenke dere selv når bestemor kommer inn og skal kjøpe en håndholdtkonsoll til barnebarna sine, og får høre gang på gang hvor forferdelig det er å ikke ha garanti på varen og ikke minst alt det overprisete ekstrautstyret man "MÅ" ha. Ellers så blir det ikke gøy, vet dere. Men ja, dere har sjansen til å i hvert fall motbevise dette med garantiordningen.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Om de enda har Doom 3 Limited Edition kjøp ett eksemplar til meg, eller skal jeg vente til tilleggspakken. Hva er lurest?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg ville satset på å gå for denne versjonen.

Egle: Wow, om du kunne gjort det hadde det vært kjempefint. Hvis du ender opp med å plukke det opp tar jeg det helt sikkert ut av fingrene dine før du får niggret det opp på QXL. :) Og hva påtrengende ansatte angår, kan jeg umulig tenke meg at det er mer irriterende enn late fitteansatte som bare slentrer rundt, til tross for at butikken er stappfull av kunder i køer. Urk.