Røverkjøp

KeyCard, som ligger i Sandefjord, selger nå alle spillene sine for 300kr stk.

De har nesten gått helt tom for PS2-spill, og er ribba for alle godtitlene til GC, Xbox, GBA og DS.
Titler jeg så i dag:

- Mr. Driller (DS)
- Feel the Magic (DS)
- Polarium (DS)
- Wario Ware Touched! (DS) - kun ett eksemplar igjen!
- Zelda: Four Swords (GC, med kabel)
- Donkey Konga (GC, med trommer, tror det var eneren)

Ellers husker jeg ikke stort mer, ettersom de fleste andre spill de hadde var enten gamle eller dårlige.

Vet ikke om dette er til stor nytte for folk her inne, ettersom de kun har butikk her i Sandefjord, og ikke legger ut spillene på nett.
Kan legge tilbudet varer så lenge de har spill i butikken. Dette fordi de i tiden fremover kun har tenkt å drive med modding.
Jeg kan, hvis jeg gidder, også fungere som mellomman for noen snille SG-folk.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Egle@11.08.2005, 15.46
Kan butikkjeder avskrive garantien? Jeg leste litt på forbrukerradet.no nå i sted, og det står at butikker ikke kan lage dårligere ordninger enn det som står oppført i forbrukerkjøpsloven. Og der står det jo at du kan kreve en ny vare hvis varen har en mangel. Og det vil vel si at jeg har rett? Det er uansett ikke noe problem per i dag, siden DS-en har null pixelproblemer.
250175​
Butikkene kan ikke overstyre forbrukerkjøpsloven, nei. De kan f.eks. gi lengre garanti og ekstraservice som fri returrett innen 30 dager (som Elkjøp, IKEA og noen andre store opererer med), men ikke bestemme at "det blir nok bare to måneders garanti på den Xbox-en, siden det er torsdag i dag". Man skal selvsagt ikke betale ekstra for å få garanti.

Men ... De har mer eller mindre lov til å prøve. Det synes jeg er utrolig irriterende. For å ta et annet eksempel, er det strenge regler om hva slags og hvor høye gebyrer selskaper kan pålegge kundene sine å betale (man skal f.eks. ikke betale gebyr for sen betaling hvis det ikke er oppgitt på forhånd), men selskapene prøver seg likevel.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@17.08.2005, 22.17
Butikkene kan ikke overstyre forbrukerkjøpsloven, nei. De kan f.eks. gi lengre garanti og ekstraservice som fri returrett innen 30 dager (som Elkjøp, IKEA og noen andre store opererer med), men ikke bestemme at "det blir nok bare to måneders garanti på den Xbox-en, siden det er torsdag i dag".  Man skal selvsagt ikke betale ekstra for å få garanti.

Men ... De har mer eller mindre lov til å prøve. Det synes jeg er utrolig irriterende. For å ta et annet eksempel, er det strenge regler om hva slags og hvor høye gebyrer selskaper kan pålegge kundene sine å betale (man skal f.eks. ikke betale gebyr for sen betaling hvis det ikke er oppgitt på forhånd), men selskapene prøver seg likevel.
252619​
Takk for svar. Og det betyr at jeg aldri skal kjøpe noe på Lefdal, så lenge de ikke selger produkter med tap, da. Makan til lureribedrift. Jeg sendte forresten en e-post til forbrukerrådet, så vi får nå se om de er interessert i å gjøre noe med det eller lage en artikkel om lurerigebyrer.
 
Symphonia er faktisk det beste rollespillet jeg har spilt spilt siden visse spill på SNES. Helt uten å overdrive.
 
skal bare pimpe Lefdal i sandvika sitt lagersalg i dag alt skal bort til hyggelige pirser
 
På Spaceworld på torget i Trondheim, har de masse PS2-spill til 299. Dette inkluderer også spill som ikke er Platinum og ganske nye, som for eksempel Devil May Cry 3.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Games Blowout på Play!

PS2
(Shadow Hearts: Covenant til £14.99, Punisher til £12.99, Transformers, Project Zero 2, Beyond Good & Evil, og The Bard's Tale til £9.99)

Xbox
(Unreal Championship 2 til £14.99, Scrapland, Deux Ex 2, Hitman: Contracts, Pro Evo 4 til £9.99)

Gamecube
(Harry Potter-spilla og RE-spilla (unntatt 4) til €14.99, Beyond Good & Evil, PN:03, Ghost Recon 2 til £9.99)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da jeg slang meg innom et topic på Hardware.no fant jeg ut at Dell har et kjempefett tilbud på laptoper. Standarden er priset til over 15000 kroner, men hvis man setter ned RAM fra 2GB til 1GB, fjerner unødvendig ekstra-garanti og litt duppeditt, så ender man opp med en knallbærbar til 10-11k.

Jeg bestilte en med følgende specs:

17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™
Intel® Pentium® M prosessor 750 (1.86 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Minne: 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Grafikk-kort: 256MB NVIDIA®
Harddisk: 80GB (5400rpm) IDE harddisk
Fixed intern 8X DVD+/-RW Drv med Software
Intel® trådløs 2200 802.11b/g Mini PCI-kort

Pluss en bæreveske, litt farge på toppen, og annet dill som fulgte med som standard. Jeg endte opp på 11 858,75 kr inkl. mva. Frem til 7. September er det også gratis frakt, som ellers ville ha kommet på kr 843,50.

I likhet med andre på barbara.no som bestilte denne venter vi på ordrebekreftelse på varen, for deretter kan ikke Dell komme inn med eventuelle skrivefeil eller andre ting (dersom dette skulle virke merkelig billig, for det ER det). Flere derfra har ringt Dell Norge og spurt om tilbudet, men mer kan leses på forumstråden jeg linket til øverst.



EDIT: Da fant man ut av det. Dell hadde gjort en liten feil på sida som gjorde laptopene til hver av de 5-6 fra hardware.no-forumet som bestilte ca. 5000 kroner billgere. Standardkonfigurasjonen var satt til 15000 kroner, og man kunne legge inn 4900 kroner til for å hoppe fra 1GB til 2GB med RAM. Tingen var at 2GB allerede var satt som "standard" selv om totalen fortsatt var på 15000 kroner. Derfor kunne man gå ned til 1GB RAM og dermed få laptopen 5000 kroner billieger enn egentlig tenkt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har fått ordrebekreftelse, penger er overført og maskinen satt i produksjon. Jeg skal visst få den i posten om 7-10 dager. En fyr fra HW.no ringte og spurte om dette tilfellet og fikk høre at vi får maskinen vi har bestilt til den prisen vi har fått oppgitt, feil eller ei.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør


Lik-Sang selger gode gamle GameBoy's til vanvittige $19 nå (~124,- NOK)

Loep og Kjoep!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Åfyfaenåfyfaenåfyfaen, så himla fett. Jeg er så jævla nærme å bestille en rød en. :forelsket:
 
EBGames på Aker Brygge selger søte Viewtiful Joe 2 til GC for den søte prisen 209 kr.