Røverkjøp

Europris har nok en gang spill til en bilig penge. Denne gang selger de DS, PS2 og X-BOX spill til 249,- og det er nye spill. De har fortsatt PS2 og X-BOX spill til 149,- og PC spill til 49,-

Enjoy :D
[/b]
Og billing spylervæske og godterier digger den sjappa :svette:



Leftdal pimper Ridge Racer til PSP for 199 kr
 
Kan vel hende at prisen er satt ned til 199,- på bekostning av portoen, noe som er bra, for da slipper man moms. Og 264,- er ikke mye med tanke på at det er et nytt spill. Prisen ville ha blitt høyere om moms og tollavgift var nødvendig.
 
Kan nevne at Narvesen på tempogården (der hvor Ram&Rom var) i Tromsø selger en haug med spill til CG, PS2 og X-BOX til under 200,-. Om dette gjelder for flere Narvesen butikker vet jeg ikke, men det er mulig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det kan jeg bekrefte at det gjør. Vet ihvertfall at en Narvesen på Steen & Strøm her i Tønsberg har en bargain bin full av billige PS2-spill. Det meste er skrot, but still.
 
PlayX har salg på dvd'er, 1500 dvd'er, 69,- per stykk, og det er momsfritt. De sender filmene til sverige, og så til deg, hvordan vi unngår moms med det vet jeg ikke, men jeg går ut i fra at de snakker sant.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
PSp til 999 på elkjøp fo en kot periode, med noen spill til 49k, husker ike hvilke
[/b]
Seriøst? PÅ nettsidene koster den 1400 kroner, gjelder det bare for vanlige elkjøpkjeder?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
PSp til 999 på elkjøp fo en kot periode, med noen spill til 49k, husker ike hvilke
[/b]
49 000? Det var stivt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og bare 64 kroner i porto! :))