Røverkjøp

Den Lengste Reisen (NORSK VERISJON)(DVD-Verisjon) på gamezone for 150kr! jeg er kjempe happy for denne bestbuy verisjonen fordi jeg aldri fikk spille den norske verisjonen av dette spillet. Det kommer 2. desember'

Link
 
Nok en stabel med spill for den importgale på tilbud hos Play-Asia. Nevner bl.a. Capcom Fighting Jam, Cowboy Bebop: Tsuitou no Yakyoku, Summon Night EX Thesis: Yoaku no Tsubasa, Super Monkey Ball Deluxe og Viewtiful Joe 2 til PS2 samt Biohazard 0-1, Metroid Prime 2: Dark Echoes, The Legend of Zelda: Kaze no Takuto og Viewtiful Joe 2 til GC.

Edit: Play-Asia kom med nok et tilbud i dag, denne gangen på et lass av retrospill til bl.a. Sega Saturn og DC.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
En haug med CD-er med artister som Green Day, Kyuss, The Doors, Nirvana og R.E.M til behagelige £3,99 (pluss porto) hos 101cd.com. Tilbudet varer fram til tirsdag kl. 17.
 
De har masse PS2-spill til 179 kr på MAXI/ICA, i allefall i trondheim. De hadde for eksempel alle Ratchet & Clank-ene der, vurderer sterkt å kjøpe en liten julegave til meg selv, ettersom eneren var så rå.
 
På Expert i Asker sentrum har de en rekke GameCube-spill, samt en del PC- og PS2-spill til 99 kroner per stk. Her finner man titler som R: Racing w/ Pac-Man vs. (GC), Eternal Darkness: Sanity's Requiem (GC) og F-Zero GX (GC). De har spesielt en del eksemplarer av de to sistnevnte.

De hadde Sonic Heroes (GC) også, men bare ett eksemplar, og det tok jeg med meg. I tillegg kjøpte jeg R: Racing w/ Pac-Man vs.

Jeg vil også nevne, selv om det ikke nødvendigvis er et tilbud, at Play-Asia selger Memory Card 251 (GC) til bare US $21.90 inkl. frakt. Med dagens kurs er det under 150 kroner!
 
Det ligger også noen PS2 spill i den Expert kassa. Også var Timesplitters 2 der. Egentlig masse bra spill, men du tok visst med deg det eneste av interesse for meg. :/
 
Den Lengste Reisen (NORSK VERISJON)(DVD-Verisjon) på gamezone for 150kr! jeg er kjempe happy for denne bestbuy verisjonen fordi jeg aldri fikk spille den norske verisjonen av dette spillet. Det kommer 2. desember'

Link
[/b]
Bare 119 kr på min lokale Mix kiosk :rulleøyne:

Kanskje jeg tar og kjøper meg ett eksemplar.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
<div class='quotemain'>
Den Lengste Reisen (NORSK VERISJON)(DVD-Verisjon) på gamezone for 150kr! jeg er kjempe happy for denne bestbuy verisjonen fordi jeg aldri fikk spille den norske verisjonen av dette spillet. Det kommer 2. desember'

Link
[/b]
Bare 119 kr på min lokale Mix kiosk :rulleøyne:
[/b][/quote]
Og 99,- hos Platekompaniet.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Den Lengste Reisen (NORSK VERISJON)(DVD-Verisjon) på gamezone for 150kr! jeg er kjempe happy for denne bestbuy verisjonen fordi jeg aldri fikk spille den norske verisjonen av dette spillet. Det kommer 2. desember'

Link
[/b]
Bare 119 kr på min lokale Mix kiosk :rulleøyne:
[/b][/quote]
Og 99,- hos Platekompaniet.
[/b][/quote]

Og hos Fri Racket Shop :D
 
Gigantisk julesalg på Play

Mange gode tilbud på spill, film, musikk, osv.

Film:
Monty Python Movie Box Set (5 Discs) £13.99
Back To The Future Trilogy: Ultimate Edition Box Set (4 Discs) £15.99
Seinfeld: Season 4 Box Set (4 Discs) £16.49
Die Hard Trilogy Special Edition Box Set (6 Discs) (5.1/DTS) £15.99
Phantasm Sphere 5 Disc Limited Edition Box Set (Anchor Bay) (5.1/DTS) £15.99
Beverly Hills Cop Collection (Box Set) £11.99
Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 (5 Discs) £17.49
X-files Season 1 £12.99 :tommelopp:

Spill:
Quake IV(PC) £9.99
Prince Of Persia 3: The Two Thrones(PC) £17.99
Jade Empire(Xbox) £12.99
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict (Limited Edition Tin) (Xbox) £9.99

For å nevne noen.
 
Elkjoppis selger den meget spec messig bra Panafonic 32" WS TVen TX32PM1 får kun 3495 kr på 2. nyttårsdag. Koster til vanelig godt over 5000 lapper
 

Kilik

Lokal moderator
Play har startet januarsalget.

Priser inkludert frakt:

Halo 2 (Xbox) £9.99
GTA: San Andreas (PS2) £14.99
Fable: The Lost Chapters (Xbox) £9.99
Splinter Cell: Chaos Theory (PC) £9.99
Project Gotham Racing 2 (Xbox) £9.99
Rallisport Challenge 2 (Xbox) £9.99

Ellers har de svært mange gode filmer til under hundrelappen.
 
Expert i Asker sentrum selger nå GameCube (svart) til 499 kroner. Legger man til at de også selger en rekke GameCube-spill (som nevnt over) til 99 kroner, så kan man gjøre et veldig godt kjøp der. GameCube + F-Zero GX + Eternal Darkness: Sanity's Requiem for 697 kroner må sies å være et skikkelig røverkjøp!
 
Til dere netthandel-trollmenn, er det slik at det ikke er toll og sånt på bøker kjøpt fra utlandet? Tenkte å kjøpe noen bøker fra han play.com nemlig.