Røverkjøp

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ikke spillrelatert, men DeepDiscountDVD kjører 40 % rabatt på titler av det anerkjente Criterion Collection-selskapet. De som kjenner til CC vet at de gir ut den absolutt beste utgaven av filmen som kan kjøpes for penger. DVD-ene koster gjerne over 200 norske kroner til vanlig (Platekompaniet tar rundt 350 for dem).

De har titler som Au hasard Balthazar, Yojimbo, 8 1/2, Fear and Loathing in Las Vegas, Seven Samurai, F for Fake, Burden of Dreams, Alphaville, Charade, Ran, Ikiru, In the Mood for Love, og masse annet til gi-bort-pris.

Klikk her for hele lista

Det går dessverre ikke an å få DeepDiscount til å skrive en lavere verdi på pakken, så det er best å kun bestille én i slengen, og heller ikke til over $30 US. Shippinga koster $6, men tilogmed da havner prisen kun på det samme som f.eks The Laser's Edge tar ekslusive shipping når de har salg. :D
 
jeg LETER etter et røverkjøp på Shadow hearts: covenant. zomg plx Ny1?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ifølge Spillpriser.no er PlayX.no de billigste, med 259,– pluss frakt. Men de sender fra Danmark, og havner derfor over tollgrensa. BestShop.no er billigst i Norge med 439,– (gratis frakt).


Synd Play.com ikke har det på salg lenger.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det med PlayX.no og tollgrense er jeg ikke sikker på, for jeg bestilte noe til 65,- og da stod det 199,- på pakken. Det kan bety at de skriver 199,- uansett, kanskje? :confused:
 

Kilik

Lokal moderator
...selv om kanskje selve filmen ikke er like bra.
[/b]
Det var nettopp det da.

Gode tilbud på Play nå ja. Timesplitters: Future Perfect (PS2) til £4.96 og Final Fantasy XI (PC) til £9.99.
 

Kilik

Lokal moderator
Gode tilbud hos Lefdal nå:

PSP Value Pack: 1695 kr.
Ridge Racer (PSP): 199 kr.
Wipeout Pure (PSP): 199 kr.
Everybody's Golf (PSP): 199 kr.
Twisted Metal (PSP): 199 kr.

God of War (PS2): 199 kr.
Tekken 5 (PS2): 199 kr.

Xbox Live Starter Pak: Halo 2 + headset + 3 mnd. Live-abonnement: 199 kr.
 
Europris har nok en gang spill til en bilig penge. Denne gang selger de DS, PS2 og X-BOX spill til 249,- og det er nye spill. De har fortsatt PS2 og X-BOX spill til 149,- og PC spill til 49,-

Enjoy :D