Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Æh, hvorfor har du en brunost som avatar?
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@02.12.2004, 11.47
Æh, hvorfor har du en brunost som avatar?

144996​
Fordi jeg analyserte hjernen din i går. Da fant jeg ut at du ikke kan motstå Tine Gudbrandsdalsost :) . Derfor.
 
Opprinnelig skrevet av Egle@18.11.2004, 23.00
Kan også legge til at play.com selger Onimusha 3 for cirka 173 kroner og Star Ocean 3 (Med FFXII bonus disk) for omtrent 208 kroner.

Tyggen: Det har tatt 2 uker for meg før da jeg skulle få toll på noen varer. Men det har kun vært den ene gangen, etter dette har jeg alltid fått dem til vanlige tid, altså rundt 4-5 dager etter jeg bestilte.

Angående dette med tollvesenet. Jeg gikk først ned til posten og sa i fra om dette med at portoen skal være ekskludert fra total summen, men da sa hun som var der at hun ikke kunne gjøre noe fordi at det var tollvesenet som bestemte reglene og slikt, og at hun ikke hadde lov til å levere ut varer uten at en betalte tollen for dem. Så da sendte jeg en mail til tollvesenets hovedsentral i Oslo, der ble det sagt at jeg måtte ta kontakt med tollvesenet i ditt distrikt. Greit nok, tenkte jeg. Så da sendte jeg den samme mailen til tollvesenet i Bergen. Da de hadde lest igjennom det, sa de at jeg måtte enten sende det per post vedlagt dokumentasjon eller komme ned til deres kontor i Bergen. Synes det var litt merkelig at de ikke bare kunne sjekke dette per e-post i og med at jeg sendte dem et referansenummer til tollen som jeg hadde betalt. Så det jeg kommer til å gjøre nå, er å gå ned til kontoret deres og snakke med dem der, vedlagt all informasjonen, selvsagt. Noen flere som har erfaringer med slikt?
137581​
Har faktisk samme problem akkurat nå. Kjøpte en vare fra play.com til £17.99 (samme sum som han fyren i artikkelen til Kilik) og må betale 120 kroner ekstra for å få pakka. Har du fått tilbake pengene nå? Isåfall forklar hvordan du gikk frem for å få gjennomslag for hittils har det ikke fungert for meg. Har allerede dratt ned til posten og vist dokumentasjon og ringt dem uten hell.
 
Hvilke beviser tok du med deg? Har utskrift fra om varens pris fra play.com, utskrift av saken Kilik linket til samt fakturaen. Holder det?
 
Opprinnelig skrevet av Kalvik@28.12.2004, 01.00
Om dette er billig får dere avgjøre

Elkjøp skøyen, Oslo: Devil may cry for 49,-
154532​
DET synes jeg var billig!
Hadde det ikke vært for at jeg hadde det hadde jeg kjøpt 2 eksemplarer :)
 
Platekompaniet selger Simpsons sesong 1 - 4 til 399,- per stykk. Sesong 1 koster 349,-.

Bare ta et dvd-søk, og så velger du "bokser på tilbud" på menyen på venstre side
 
D

Doctor Downs

Gjest
Free Record Shop og Bravo har for øyeblikket et tilbud hvor du tilbyr deg tre DVD-er til 200 kroner (samlet altså). Jeg så det i Drammen, men regner da med at resten av butikkene har det samme tilbudet.

Personlig kjøpte jeg alle tre From Dusk Till Dawn-filmene. 200 Spenn :)
 
Opprinnelig skrevet av Aquila@04.01.2005, 01.46
Free Record Shop og Bravo har for øyeblikket et tilbud hvor du tilbyr deg tre DVD-er til 200 kroner (samlet altså). Jeg så det i Drammen, men regner da med at resten av butikkene har det samme tilbudet.

Personlig kjøpte jeg alle tre From Dusk Till Dawn-filmene. 200 Spenn :)
157937​


Her(Play.com), selger de From Dusk Till Dawn Trilogy bokssettet for bare £12.99 Delivered!
 
På Gamezone.no selger de resident evil 4 + freeloader til 699,-. Perfekt til de som har lyst på Resi litt tidligere og ikke har freeloader.
 
Opprinnelig skrevet av Thomas@07.01.2005, 23.20
På Gamezone.no selger de resident evil 4 + freeloader til 699,-. Perfekt til de som har lyst på Resi litt tidligere og ikke har freeloader.
159977​

Det var veldig dyrt.
 
Opprinnelig skrevet av Pyro+08.01.2005, 20.23-->
<!--QuoteBegin-Thomas
@07.01.2005, 23.20
På Gamezone.no selger de resident evil 4 + freeloader til 699,-. Perfekt til de som har lyst på Resi litt tidligere og ikke har freeloader.
159977​

Det var veldig dyrt.
160442​
[/b]

Ikke til å være en norsk butikk...