Røverkjøp

Det billigste er å bestille fra USA. USD er veldig lav for øyeblikket og det betyr billig import.
 
Star Ocean 3 til litt over 200-lappen på CDON.COM.
Veldig billig til å være Norsk.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+04.01.2005, 05.40-->
<!--QuoteBegin-Aquila
@04.01.2005, 01.46
Free Record Shop og Bravo har for øyeblikket et tilbud hvor du tilbyr deg tre DVD-er til 200 kroner (samlet altså). Jeg så det i Drammen, men regner da med at resten av butikkene har det samme tilbudet.

Personlig kjøpte jeg alle tre From Dusk Till Dawn-filmene. 200 Spenn :)
157937​


Her(Play.com), selger de From Dusk Till Dawn Trilogy bokssettet for bare £12.99 Delivered!
158220​
[/b]
:(

De har tydeligvis satt opp prisen til 27 pund igjen ...
 
Forbidden Siren (PS2) selges for 299 på narvesen multimedia (oslo S)
 

Nabbe

Har fin hatt.
Opprinnelig skrevet av Mongis@02.02.2005, 16.54
Narvesen selger en rekke kvalitetsfilmer for 100 kr,- stk i disse dager. For eksempel Kill Bill 1 og 2, Nattsvermeren(2-disc), Fight Club(2-disc), og så videre :tommelopp:
172110​
Synd at hver eneste Narvesen-butikk jeg har vært på selger uforseglede DVD-er... nekter å kjøpe uforseglede DVD-er.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Om de er uforseglet, så er DVD-ene tatt ut og lagt i cover eller liknende bak disken... med andre ord, de er tatt på, og folk som jobber på slike steder tar i pølser og all annen slags dritt. Ved fler anledninger har jeg fått DVD-er med fettflekker og/eller hår på.

Ikke så fryktelig vanskelig å forstå det?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da handler du kanskje ikke der igjen? :confused:

Jeg jobber på et sted hvor vi selger uforseglede DVD-er, og det burde være mulig å håndtere platene uten at det kommer fettflekker på dem. Akkurat som det er en selvfølge å være ren på hendene når man serverer pølser.

Hvis ikke er det mulig å se på DVD-plata før man forlater butikken, og forlange en ny en hvis man ikke er fornøyd.
 
Om det er noe hår eller noen fettflekker, så er det vel bare å ta litt god onde på og tørke det av med genseren din. Og dessuten, som Houseman sier, er det ikke noe problem å få byttet DVD-en i en ny en. Jeg kjøpte for eksempel Toy Story 2 på musikkverket forseglet og all ting, men av en eller annen merkelig grunn så funket ikke chapter 21-23. Det var ingen riper eller noe heller, og jeg prøvde den på tre forskjellige DVD-spillere. Uansett, jeg gikk tilbake der og byttet den. Enkelt og greit. Trengte ikke kvittering engang. Og den nye funket, selvfølgelig.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Houseman: Hvor får du det fra at jeg har handlet der igjen?

Og nei, jeg synes ikke det er greit fordi man kan "se på plata før man går ut". Det skal ikke være nødvendig. Jeg gidder heller ikke å tørke av plata om det skulle være noe der; da kunne jeg like greit kjøpt en brukt DVD.

Jeg ser INGEN grunn til å kjøpe uforseglet når det er ørten butikker som selger forseglet.
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@11.02.2005, 14.56
Og nei, jeg synes ikke det er greit fordi man kan "se på plata før man går ut". Det skal ikke være nødvendig. Jeg gidder heller ikke å tørke av plata om det skulle være noe der; da kunne jeg like greit kjøpt en brukt DVD.

Jeg ser INGEN grunn til å kjøpe uforseglet når det er ørten butikker som selger forseglet.
175978​
Det er jeg jo for så vidt enig med når det ikke er snakk om prisforskjeller, men når du får dem billigere fordi dem ikke er forseglet synes jeg det er ganske greit.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Det har jeg aldri opplevd. Det er alltid mulig å oppdrive et like billig eksemplar som fortsatt er i forsegling.
 
På burn.com.au får man en Nintendo DS til 139 AUS$, hvis man kjøper minst to spill til den. Dette virker for godt til å være sant, så da er det sikkert for godt til å være sant. Australske dollars e' halvparten verdt av US dollars.