Røverkjøp

Opprinnelig skrevet av Nabbe+10.02.2005, 16.54-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@02.02.2005, 16.54
Narvesen selger en rekke kvalitetsfilmer for 100 kr,- stk i disse dager. For eksempel Kill Bill 1 og 2, Nattsvermeren(2-disc), Fight Club(2-disc), og så videre :tommelopp:
172110​
Synd at hver eneste Narvesen-butikk jeg har vært på selger uforseglede DVD-er... nekter å kjøpe uforseglede DVD-er.
175541​
[/b]
Det skjønner jeg veldig godt, for jeg har nøyaktig samme tanker angående dette med uforseglede DVD/CD'er. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg fått riper/fettmerker, spesielt på musikk-cd'er. Men kjøpte meg noen filmer på Narvesen ved dette tilbudet, nettopp fordi at filmene var forseglet. Rart at slikt varierer fra butikk til butikk...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Skal man selge forseglede ting, må man ha en eller annen måte å sikre varene mot tyveri på (evt. en mengde dummy-cover). Å selge uforseglet er enklere hvis det f.eks. er en kiosk som ikke først og fremst selger DVD-filmer.
 
En gang kjøpte jeg en DVD som ikke funket knirkefritt (Starship Troopers Special Edition). Reiv med meg kvitteringen (som jeg alltid oppbevarer inne i coveret til den respektive filmen/spillet) og byttet den. Det gikk knirkefritt. Vil tro at det er mindre arbeid å bytte hver film som ikke funker kontra å unngå tilbud og tråle flere butikker for å finne en forseglet utgave, som ikke alltid er lett.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
The Day After Tomorrow (special edition) og Minority Report (special edition) til 99,- hos Esso. Da begynner vi å snakke fornuftige DVD-priser. :)

Dessuten kan man få Uno (2 disc) til 149,- hos Mix Scene 1 (eller hva kioskkjeden heter). Det er 10 kroner mindre enn det Platekompaniet skal ha for den.

Konkurranse er vakkert. :forelsket:
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran+17.03.2005, 09.57-->
Du glemte Disgaea: The Hour of Darkness. ;)

Kjøpte meg et … for den prisen kan tilogmed jeg kjøpe en strategy-RPG (og det var strengt talt den bedritne oversettelsen som gjorde at jeg ikke orket Final Fantasy Tactics).
191553​
[/b]
Yatta!

Kjøpte et jeg å ;)

<!--QuoteBegin-Egle
@17.03.2005, 09.15
Påskesalg hos play.com for tiden. De selger blant annet:
Silent Hill 4 (PS2) - £14.99
Killzone (PS2) - £17.99
Metroid Prime 2 (GC) - £17.99
Mario Kart: Double Dash (GC) - £17.99
Pro Evolution Soccer 4 (XBox) - £17.99
191542​
Metroid Prime 2: Echoes
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: £32.99 Delivered

Ehh... :svette: Rette på? :D
 
Opprinnelig skrevet av Egle@17.03.2005, 21.34
Digg. Da har det faktisk godt opp i pris siden jeg kjøpte det.
191932​
Et ord: Faen.

Jeg har også lyst på det, men denne mnd har det gått hardt utover lommeboka mi.
Spesielt er det spill seksjonen som har blomstret litt ekstra =D