Røverkjøp

Bæh, kampanjen gjelder bare et nytt varehus i Trondheim som åpner 21. september.

Edit:
Opprinnelig skrevet av Siba.no via Diskusjon.no

Torsdag den 21/9 slår portene opp for SIBA-varehus nummer to i Tronheim.
SIBA Tiller ligger i det nye kjøpesenteret StorM på Tiller, rett utenfor Trondheim. SIBA Tiller er 1100 kvadratmeter stort, og fyllt til randen av fantastiske premieretilbud!
Hva sier man f.eks. om en 50 tommers LCD-TV for bare 19995 kroner og laptop fra 3995 kroner?

Hjertelig velkommen til Tiller.
På premieredagen, 21/9 har vi åpent fra ni på morgenen og helt til midnatt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bah. Med mindre noen her på SG er currently bosatt i Trondheim så ser det ut til at valget blir tatt for meg. Jaja, rosa it is. ^___^
 
De hadde fortsatt Xbox360 igjen på pallen i dag på Siba på Tiller (utenfor tr.heim), er sikkert noen igjen i morgen også. Jeg gadd ikke kjøpe i dag men vurderer det i morgen, MEN den kommer jo sikkert til å koste 2500,- ifra November når Nintendo kommer med sin Wii, da core skal koste 10$ mer enn Wii ved Wii sin lansering (altså 2050,- sånn ca.). Og når PS3 kommer (en gang) blir den sikkert enda billigere enn Wii? Elkjip selger en pakkeløsning for 3000,- inkl. DOA4 for premium, men da kun på nettet. Får PSP neste uke, så spørs om jeg egentlig gidder å ha en Xbox360 også i tillegg..
 
Minnekort (som virker på PSP - tror jeg) på 1 GB for 199 kroner på Ekspert. Det er 300 kroner billigere enn det 1 GB minnekort vanligvis koster!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nei, de har bare Compact Flash og SD til den prisen. Funker dårlig i PSP (Memory Stick Duo), men utover det er det et ganske bra kjøp.
 
SITAT(Alex @ 07.10.06, 02.18) 26885
Call Of Duty 2 for 249 hos Lefdal. Absolutt verdt det.
[/b]
Lefdal i Sandnes ? :eek:
 
SITAT(Ally @ 07.10.06, 13.26) 26902
Lefdal i Sandnes ? :eek:
[/b]
Stakk innom Lefdal (Sandnes) i dag, og da kostet Call of Duty 2 499,-, så nei. Men for alt jeg vet er kampanjen avsluttet, eller kanskje den begynner på mandag?
 
SITAT(Jani @ 07.10.06, 18.12) 26930
Stakk innom Lefdal (Sandnes) i dag, og da kostet Call of Duty 2 499,-, så nei. Men for alt jeg vet er kampanjen avsluttet, eller kanskje den begynner på mandag?
[/b]

Eller kanskje det ikke var noen kampanje. :p
 
Selvsagt en mulighet, men med mindre Alex var dritafull og i spøkehumør (okei, postet 4 om natta, det er vel ikke umulig :p ), tror jeg nok ikke han hadde postet det bare på pur faen. :p
 
Wow. Dere er ca like paranoide som meg selv. Nei, dette er faktisk the REAL DEAL. Står i det siste bilaget som kom i posten (fant det på kjøkkenbordet når jeg skulle opp og lage meg noe nattmat). Altså gjelder det Lefdal everywhere. Kjenner jeg Lefdal forus rett, så er de bare skikkelig dårlige til å oppdatere prisene som henger på hyllene. Flere ganger har jeg måttet dra med meg spill bort til personalet for å sjekke at prisen faktisk er rett. Så om dere spør noen kyndige der, så vil de nok bekrefte at det koster 249.
 
Det gjelder ikke fra mandag av, da? Hvis du fikk denne avisen i helga så er det vel ikke usannsynlig at den viser kampanjer for kommende uke. Den var iallfall priset til 499,- da jeg var der, men jeg sjekket ikke med personalet da ...
 
Det vet jeg ikke. Men jeg har iallefall opplevd å måtte prate med personalet et tosifret antall ganger for å få ned prisen til hva den skal være. Så jeg vil tippe det er der det ligger. Men nå er det uansett ikke åpent igjen før på mandag, så om dere tar turen ut da, så skal dere være garantert et billig Call Of Duty 2, noe alle bør unne seg. :p