Røverkjøp

Kilik

Lokal moderator
Xbox 360 Core til 1495,-. Nå begynner også jeg å bli fristet. Faktisk under halvparten av prisen til Premium-versjonen som de selger til 3.095,-. Harddisken får du kjøpt til rundt 700 kr., så her er det penger å spare.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor mange gode spill var det den hadde igjen, sa du? :D
 
Call of Duty 2, Dead or Alive 4, Test Drive: Unlimited, Dead Rising, TESIV: Oblivion, Saint's Row, N3, Condemned, GRAW, PGR3, Table Tennis og de kommende storspillene Gears of War og Halo 3. Og maaange flere! Gi den litt tid, mann!
 
SITAT(Revan @ 10.09.06, 12.03) 23359
Call of Duty 2, Dead or Alive 4, Test Drive: Unlimited, Dead Rising, TESIV: Oblivion, Saint's Row, N3, Condemned, GRAW, PGR3, Table Tennis og de kommende storspillene Gears of War og Halo 3. Og maaange flere! Gi den litt tid, mann!
[/b]
ja word! :)
 
Enten har elkjop dreti på leggen eller så kommer sikkert rett pris i løpet av noen dager, sikkert noen som begynte på fylla før de la ut den prisen der før helga. PSP for latterlige 1790,- og max 1 per kunde, først øker de prisen fra 1490,- også legger de til max 1 per kunde i løpet av en dag eller to. Følg med i morgen hvis du er like spent som meg hva prisen egentlig kan komme på?

elkjip
 
SITAT(Revan @ 10.09.06, 14.03) 23359
Call of Duty 2, Dead or Alive 4, Test Drive: Unlimited, Dead Rising, TESIV: Oblivion, Saint's Row, N3, Condemned, GRAW, PGR3, Table Tennis og de kommende storspillene Gears of War og Halo 3. Og maaange flere! Gi den litt tid, mann!
[/b]
Skavvise, Call of Duty 2, Condemned og Oblivion finnes også på PC, bare at man der kan styre med mus og tastatur, noe de fleste foretrekker i slike spill. Dead or Alive-serien stiller jeg meg veldig tvilende til, ettersom toern var et drittspill. Sånn ellers er det egentlig bare Dead Rising jeg vet noe særlig om, hvilket forteller meg at jeg burde sette meg litt mer inn i de forskjellige spillene som er til X360.

Har uansett tenkt å kjøpe maskinen så fort jeg får penger, Dead Rising og mange av spillene som er, og kommer, til det derre Arcade-greiene gjør det verdt det.
 
Så litt gjennom emne og tror ikke dette er blitt postet før.

Funai 32" LCD-TV til bare 5995 kr.

Den har fått gode tilbakemeldinger fra dem som har kjøpt den, og han ene kommer med et godt poeng. En kjent ting med billige LCD-TV'er er at de har lite inn/utganger, men trengs jo ikke hvis du har en grei forsterker som blir hovedpunktet i hjemmekino'en.

Denne tv'en fristet jævlig. :(
 

Kilik

Lokal moderator
Ja. Kort sagt går det ut på at hvis du finner varen billigere et annet sted senere, så betaler Elkjøp mellomlegget. Høres jo fint ut, men Elkjøp har lagt inn mange begrensninger som at det ikke gjelder for nettbutikker, ryddesalg og at det må være butikker i samme region osv. Det er jo en vannvittig god markedsføringsteknikk selv om det mange ganger har vist seg at de faktisk ikke er billigst...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg skal faenmeg dit i dag og sjekke. PS2-en gikk til de evige jaktmarker i natt, så da spørs det hva som skal fylle tomrommet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hmmm, det var jo faktisk jævlig fristende. Er jo egentlig ikke verdt å vente på den rosa versjonen når den kommer til å koste dobbelt så mye (selv om den *er* rosa). Hmmm. Valgets kvaler. :tenke: