Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan nevne at jeg faen ikke fikk faenskapen til å fungere. Menyen dukker opp og sånt, men hvis jeg prøver meg på noe såpass dristig som å - for å ta et eksempel - starte spillet, så fryser bare skjermen selv om jeg hører av lydene og ser på muspekeren at spillet tegner opp en annen skjerm, det bare vises ikke. Herrlig. Si gjerne fra om dere får det til å funke.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Denne ukas XBL-tilbud er Onslaught-modusen til Bad Company 2 til 400 points (50% av), noe som er akkurat riktig pris for at jeg gidder å tæsje det. Noen andre som er med på å progeime litt denne uka?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Bestilte en HDMI kabel fra DX, kom aldri. Har ikke prøvd å bestille noe siden den gang.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Amazon.co.uk har vært snille og gitt flere land inklusive Norge gratis frakt på ordre over £25. Penger spart osv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men £25 er over momsfritakgrensa.

:penga:
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Joda, men jeg bestiller kun tegneserier/bøker fra Amazon i utgangspunktet, og da kan man bestille så mye lommeboka tillater uten at staten blander seg inn.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
..og ganske dyr frakt på, pga. vekt. Det hadde jeg faktisk glemt.

*bestille masse bøker*
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Bestilte en HDMI kabel fra DX, kom aldri. Har ikke prøvd å bestille noe siden den gang.
DX har ofte ekstreme leveringstider dog (jeg regner alltid 4+ uker), men hvis du mistenker at pakken er borte i posten ville jeg bare sendt dem en mail (de skal visst være veldig behjelpelige med sånt).

Meget bra tips! Da skal jeg bestille en ladning av mah mangas derfra!
Mange som ikke er klar over det, men play.com stocker faktisk mye bra manga på bokdelen av sida si. Og siden de inkluderer frakta er det ofte mye billigere enn amazon, spess hvis man handler i små kvanta. Jeg handler alt av manga derifra for tiden iaff...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Angående tegneserier fra amazon; Batman: The Dark Knigh Returns. Er det noe å anbefale? Har lest veldig lite grphx nvlz før (Watchmen og... nei, bare Watchmen) og likte det, men dette er jo ikke Alan Moore.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er vel regna for å være sånn ca. den beste Batman-greia, så det blir vel vanskelig å ikke anbefale. Sjekk opp den gamle tegneserietråden for mer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kort svar: Ja. Langt svar: Pell deg over til tegneserietråden og få hullene dine fylt med varme, harde tegneserietips fra flinkisene.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Vurderer i så fall å Batmanize fremtiden min og kjøpe Dark Knight, Year One og Arkham Asylum. Jeg trodde disse bøkene kostet mye mer enn £5.

E: Hvis jeg slenger på Killing Joke blir det £24.90. Og dette går da uskadd gjennom tollen? Og null frakt?
 
D

Deleted member 91

Gjest
The Killing Joke er helt fantastisk, godt valg. Mulig du må opp 10 pence for å kvalifisere for Super Shaving, men det ser du når du sjekker ut. Bare husk å velge det under frakt-alternativet, og krysse av for "varene i så få leveringer som mulig".