Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
++
 
Nintendo sitt geniale markedsstrategi lykkes igjen, bevist her:

1. Nintendo melker ut "nye" produkter i originalemballasje. Det smaker som melk, det ser ut som melk, men det er ikke melk.... mener Nintendo.
2. Oh shit!! *bestille*
3. Applaus i from av + til denne personen av Nintendo sitt defence force.

This is spillegal......
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sony sitt geniale markedsstrategi lykkes igjen, bevist her:

1. Sony melker ut "nye" produkter i originalemballasje. Det smaker som melk, det ser ut som melk, men det er ikke melk.... mener Sony.
2. Oh shit!! *bestille*
3. Applaus i from av + til denne personen av Sony sitt defence force.

This is spillegal......
 
4. Nintendo defence force går til angrep

Now, this is redigergal.....

Bare noe jeg kom på

PS: Jeg likte denne bedre Yeti
 
Hei Nilo. Så du at GT5 hadde gått i trykken eller?
Tipper de greier å skvise ut en siste utsettelse bare for gamle dagers skyld. En trykkfeil i manualen eller no så blir det bra. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
4. Nintendo defence force går til angrep

Now, this is redigergal.....

Bare noe jeg kom på
Skal du ha deg God of War Collection og Ico + Shadow of the Colossus eller, Nilo?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg skal det, jeg kjøper alt av Sony.

Ekke fanboy da eheh, sony har bare de beste produktene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eid hesten!

(Har bestilt jeg og)
 
Pass på at du ikke bestiller norsk versjon, nå. Var det ikke Norwegian Only™ på vår utgave av spillen?

Med forbehold om at du faktisk ønsker den norske versjonen. Kanskje du har unger.
 
Oj, det var da enda godt at du gjorde meg oppmerksom på det, for det var like før jeg la inn en bestilling. Takk. Så nå blir det nok import fra England på meg.
 
Jeg plukket med meg et knippe X360 spill på Elkjøp rett før hælja. Hvis noen bor i Mossedistriktet så selger de (butikken ved Årvoll) ut et relativt stort lager av spill for 49,- stykket. Jeg fikk med meg Bayonetta, Dante's Inferno, Alan Wake, Dragon Age Origins, NIER, Ninja Gaiden II og Alpha Protocol til en samlet pris av tilnærmet 350 kroner. De hadde også andre av interesse, som Brütal Legend og Final Fantasy XIII.
 
Jeg plukket med meg et knippe X360 spill på Elkjøp rett før hælja. Hvis noen bor i Mossedistriktet så selger de (butikken ved Årvoll) ut et relativt stort lager av spill for 49,- stykket. Jeg fikk med meg Bayonetta, Dante's Inferno, Alan Wake, Dragon Age Origins, NIER, Ninja Gaiden II og Alpha Protocol til en samlet pris av tilnærmet 350 kroner. De hadde også andre av interesse, som Brütal Legend og Final Fantasy XIII.
Oisann, skal sjekkes ut! Nier er av interesse!
 
Dette har sikkert blitt diskutert før, men søkefunksjonen er så ødelagt at jeg ikke gidder å søke. Hvor får jeg kjøpt HDMI-kabler billigst? Var innom de lokale EL-butikkene her forleden og samtlige skulle ha nærmere 200 kroner for en skarve meter, en pris så drøy at ørehårene tvinner seg sammen i skrekk. Det er jo nå jeg drømmer meg tilbake til glandsdagene mine på Elkjøp, da jeg lett kunne nappet med meg en 3-meterskabel til en frekk 70-lapp, men de dagene er forbi. Så, hvor får jeg tak i en meter HDMI billigst?