Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, £25 var grensa. [st]Sleng på Year One også.[/st]

E: FFF, selveid.

E2: Men da foreslår jeg at du slenger på The Long Halloween. Direkte oppfølger til Year One, og knakende bra.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tja, nå bestilte jeg nettopp. Kanskje det går an å legge til enda en bestilling uten at det er verdens undergang.

EDIT: Meh, whatever. Får ta det neste gang jeg går på grafikknovellorama.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, du kunne da selv se fraktkostnadene før du fullførte bestillingen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Wa-- ja, jeg kunne selv se fraktkostnadene før jeg bestilte. Visste bare ikke at jeg manglet en bok (blir det feil å si bok, eller kan vi også leke intellektuelle?).
 
Ja.

Får se å fylle på samlinga mi litt igjen. Den er egentlig skikkelig stusselig siden jeg leser det meste på PC.
Og av Batman curiosa anbefaler jeg denne. Bortsett fra at den var svindyr her. Går for 150 i norske butikker så den finnes nok billigere.
 
THQ week hos Steam. Mandagssalg: Red Faction, Red Faction II og Red Faction Gorilla til 75% nedsatt pris (tilsammen for alle tre blir cirka 7,5 europeiske monopolpenger).

THQ har blandt annet Darksiders (tviler sterkt på at det blir et av salgene), Saint's Row 2, Titan Quest, Dawn of War og Company of Heroes foruten Red Faction som er på tilbud i dag.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Gorilla har jeg spilt så mye fra før, er mer keen på Red Faction 2. Ingenting slår å campe i et hull i veggen.

Også koster det mindre enn en pose med Biler.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mmmmmmm. Biler.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Men faen, er det dårligere destruksjon på Red Faction II enn det første? Jeg skyter og skyter i vegger, uten å lage tunneler. Svindel! Jeg vil ha mine €1.25 tilbake!
 
Du har helt rett, RF2 er no dritt.

Det som derimot ikke er dritt er Blood Bowl. Den nye legendariske utgaven er ute med bla. 11 nye lag og da passer det fint at man kan bestille det digitalt rett fra Cyanide selv til dollarspris. Enda bedre er det at om man allerede har orginalen så slår de av 33%, noe som ender opp på 160 spenn. Steam har en tilsvarende deal, men da i dum Euro.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hei hei hei, Red Faction 2 var da en helt kompetent konsollshooter, om noe "inspirert" av Halo og den slags. Og jeg vet CyberK er med meg naar jeg sier multien var mad fet i sin tid. Men ja, har bare saann shitty destruction-greier paa de mest innlysende graa veggene, i motsetning til forgjengeren som i det minste latet som det var noe konsistent, vaffal helt i starten (og i multien, grave tunneler gjennom bretta...ftw). Coppa det lell, nostalgi er en kjerring.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg bestilte et utsolgt spill på sånn billigsalg en gang, og da tok det ca. en uke før det ble sendt.
 
Det er nice price for et kjempe kult spill. Hvorfor så raskt til under 20 pund? Spillet er vel ganske populært er det ikke?

However.. jeg har bestilt både Nier og MAG derfra hvor det skulle sendes innen 3 dager eller noe. har vel godt 12 dager siden, og de klarer ikke få sendt noen av de. Så det kan ta lang tid.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det er billig for samme grunnen til at Bayonetta og evt. Vanquish blir fort billig. Det er bare typen spill som folk flest ikke gidder sysle med.

Bayonetta har en metacritic lignende half-life2, men sist jeg hørte var det bare såvidt de fikk solgt nok til å kalle det en suksess.