Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Med mindre du skal hooke opp devices på tvers av etasjer er faktisk billigst = best, men dette har vi jo vært gjennom et utall ganger allerede.

Ville bare påpeke dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jaggu. Det var da ikke så dyr frakt fra Amazon tidligere?

Ser det er låst til Priority International Courier (averages 2-4 days). Før kunne man da velge standard post. :penga:

Edit: Nå prøvde jeg å bestille noe tilfeldig annet, og da fikk jeg lov å velge. Her er det noe 'muffings'.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vil tro det er spesielt for den deal of the day-greia. Dårlige tider i junaiten, må prøve å få folk til å bestille dyrere frakt.
 
Hadde gått på om jeg ikke allerede hadde et tonn spill fra gammeltiden (Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape) å gå gjennom, pluss at jeg holder på med Dragon Age på X360, og har planer om å få til The Witcher med samme gamepad.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Røverkjøp og røverkjøp, ettersom spillet har vært ute et helt år, men Modern Warfare 2 Hardened Edition (dvs. med tøft cover, Call of Duty 1 og noen tegninger) for 180 kroner på zavvi.com på både PS3 og X360

De fleste som har vært interessert i spillet har nok kjøpt det eller gått over til Black Ops, men treiginger som meg kan jo kose seg.
 

Kilik

Lokal moderator
Dette ville i alle fall bli sett på som et gigantisk røverkjøp for ca. ett år siden. CDON selger PSPGo til 1499 kr. og man får med 10 spill gratis:

Little big planet
Fifa World Cup 2010
Gran Turismo
GTA Vice City Stories
Assasssin´s creed: Bloodlines
Motorstorm: Pacific rift
Need for speed: Shift
Avatar
Wipeout
Pursuit force