Røverkjøp

Alex Kidd, Alien Soldier, Alien Storm, Altered Beast, Bio-Hazard Battle, Bonanza Bros., Columns III, Columns, Ecco Jr., Comix Zone, Crack Down, Decap Attack, Ecco the Dolphin, Ecco: the Tides of Time, ESWAT: City Under Siege, Eternal Champions, Fatal Labyrinth, Flicky, Gain Ground, Galaxy Force II, Golden Axe, Golden Axe II, Gunstar Heroes, Kid Chameleon, Landstalker, Light Crusader, Ristar, Shadow Dancer, Shining Force, Shining Force II, Shining in the Darkness, Shinobi III, Space Harrier II, Streets of Rage 2, Streets of Rage, Super Thunder Blade, Sword of Vermilion, Vectorman, Virtua Fighter 2 og Wonder Boy III: Monster Lair går for 7 Euro hos Steam akkurat nå. Det syns jeg ikke at er så gærent om man ser bort fra emulering og sånt. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gain Ground er fantastisk! Spelte det første gang på Megadrive hos ein kompis for nesten 20 år siden, digger det framleis. Håper det kjem ut på e-sjappa til 3DS!

Trur forresten PSP2 kjem til å koste nærmere 3000/4000, men med forhåndsbestillingsrabatt etc som med 3DS. Havner wifi-versjonen på 2500 blir det dag 1-kjøp. Fordi dual analog.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Masse dealios på XBLA for tiden:

A World of Keflings - 400
Worms 2: Armageddon - 400
Worms 2: Battle Pack - 200
Raskulls - 400
Yu-Gi-Oh 5D's Decade Duels - 400
A Kingdom for Keflings - 400
Crazy Taxi - 400
3D Ultra Mini Golf 2 - 400
Costume Quest - 600
Monkey Island 2 - 400
Faery: Legends of Avalon - 600
Gyromancer - 400
Doom 2 - 400
Quake Arena Arcade - 800
Zeit 2 - 400
After Burner Climax - 400
Alien Breed 1: Evolution - 400
Alien Breed 2: Assault - 400
Darwinia+ - 400
Defense Grid - 400
Unbound Saga - 160

addons:
Red Dead Redemption: Undead Nightmare Bundle - 1000
Red Dead Redemption: Undead Nightmare Pack - 400
Halo Wars: Historical Battle - 400
Halo Wars: Strategic Options - 400
3D Mini Golf 2: Fairy Tales - 120
Mirror's Edge: Pure Time Trials - 400
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Epic Mickey til 99 kr. hos Elkjøp i morgen.
Noen som har klart å bestille dette fra elkjoep.no? Jeg får faen meg ikke den jævla sida til å laste skikkelig.
 
Yakuza 4, 259kr!!!
http://cdon.no/spill/yakuza_4-11054512

Kan kort si at det er veldig likt 3ern, men med 4 spillbare personer som har sin egen slossetil og som hver har sin egen story og i sin helhet det en kul og god historie. En del nye ting er det, du kan feks trene opp en fighter fra scratch og la han han delta i konkurranse, man kan trene opp damer til å bli "hostess" slik som man egentlig kunne i 3ern (men bare i den japanske versjonen).
+ en del annet småtri. Gameplaymessig er dette et spill som blir bedre jo lengere du kommer inn i det.
 

Kilik

Lokal moderator
Kan man starte på fireren eller bør man ha spilt noen av de foregående først?
 
Som i nr 3 kan du se klipp med en gjennomgang av hva som skjedde i de forrige spillene, Så 1,2 og 3 kan du se, fra hovedmenyen. Det funker ok. Er nok best å spille alle, men du kan fint kose deg med det slik som det er.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
E: What he said etc.

Jeg synes også dette er et bedre startsted enn f.eks. Y3, som er ekstremt treig i starten.
 
Nja med tanke på gameplay og grafikk så tror jeg ikke det. Om Historien i 1ern er bedre kan hende. Jeg har spilt 2,3 og 4. Kan vel trygt si at gameplay i et sånt type spill blir bedre og bedre, iallfall min subjektive mening.
 
Topp