Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Installerer konsekvent spill jeg skal spille på xboxen, jeg nekter å høre på den relativt intense duringa fra drevet.
Det der. Så jævlig det der. Ellers bestilte jeg også Fable III, så vi får se hva som skjer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er den største velsignelsen med ny Xbox, at jeg slipper å sjonglere hva jeg har installert og heller bare kan druse inn hva det skal være.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Profesjonelt tips: Det salget til Zavvi kalles "Mega Monday" og du skal ikke se bort fra at det er muligheter for at Fable 3 dukker opp igjen til lav pris om litt under ei uke.
 
Etter hva jeg husker, så kan du både raskt gjennom både klær og våpen når du først har gått opp til det ene, ved å trykke på RB/LB. Du trenger ikke flytte deg lenger enn til det første våpenet.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
40 spenn a pop for begge BioShocksa på Steam. Det må jeg si de er verdt, ja selv toern.
 
For min del har de vært gankse raske på å sende ut dvs 1-3 dager kanskje. Men er vel frakttiden på 6-14 dager som kan gå i favør mot den siste. Som oftest er det rundt 8-10 dager her.
 
Den burde folk kjøpe, kjempe artig på PC. Driver å spiller med en tysker nå og det eier siden han vet hva han driver med. Veldig mange som gir blaffen i samarbeid desverre, så random kamper kan være kjipt i lengda.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Super Street Fighter IV for husbruk til under hundrelappen hos Zavvi nå. Eneste usikkerhetsmomentet er at Arcade Edition er rett rundt hjørnet, både som DLC og frittstående utgivelse, så spørsmålet blir vel hva som lønner seg mest.
 
Trodde konsoll får kun DLC. Mens PC får retail utgivelse. Skal iallefall støtte PC utgivelsen. Dog dumt at det ikke er crossplattform med 360 når de først bruke GFWL.
 
Eller at PS3-versjonen er kompatibel med PC siden Steam, men HAHA PSN ER HACKET OG FAEN etc.

Ellers, good find! Antar arcade edition blir DLC til rundt hundrelappen eller what?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Eller at PS3-versjonen er kompatibel med PC siden Steam
Er den? To spill i én, som Portal 2?

Eivind, call meg på at jeg siterte posten over meg. Bare gjør det.
Hvis du ikke legger merke til det så siterer jeg bare én ting i innlegget.
Jævla neger
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sagosen: 1200 morropenger på XBL hvertfall.