Røverkjøp

Kleevah

Livsfarlig amatør
Shopto er britisk, og selger vanligvis fysiske spill. Har selv handla mye der fordi de driter i å tolldeklarere pakke sine, så man kan kjøpe £25-spill på release uten å måtte vente månedsvis på at de skal falle under tollgrensa. Den downloadservicen deres er visst helt fersk, men jeg ser ingen grunn til å tro at den ikke er legit.
 
Ok, selvom den så viser seg å være legit så kan Valve fjerne spillet siden du har kjøpt en billigere key ment for det engelske markedet. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Røverkjøp: Skriv inn koden nedenfor i Steam for å få Humble Indie Bundle 3-spillene gratis. Har alle sammen fra før av, men jeg måtte jo kjøpe.

SORRY-MAC-STAREYE-FIKK-DEN

Førstemann til mølla, obv.
 
Takker, hadde ingen fra før av. :)

Når det er sagt så føles det ikke helt riktig ut når pengene som blir brukt egentlig går til en god sak. Men nå er det gjort.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du vil være kul kan du jo kjøpe pakka du også, og gi bort til noen andre. ^^

PS: Om du bare tester ett av spillene i den pakka i dag, så test VVVVVV.

Edit: Ja, og her er Humble Indie Bundle 2 også. Fikk visst med den i tillegg. Tar for gitt at du lar noen andre få denne. :p

DEN-FIKK-LODIN-GITT
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som har stært HIB2-koden ennå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gode greier.
 

Kilik

Lokal moderator
GameStop har 3DS til 1699 kr hvor man får med ett av følgende spill på kjøpet: PES 2011, Ridge Racer 3D, The Sims 3, Splinter Cell 3D, Rayman 3D, Ghost Recon: Shadow Wars.
 
100 stk xbox 360 (sikkert 4ig) til 499 og 100 stk ps3 (320 gig) på expert XL alnabru fra midnatt i natt (24 timers åpent). Kunne godt ha tenkt meg en ps3 til den prisen selv, men selvfølgelig har all kollektivtransport oppi der sluttet å gå ved midnatt. Har ikke SÅ lyst at jeg gidder gå/sykle 7,5 kilometer i regnværet på natta for den, når jeg må opp halv seks i morgen. Er diverse tv-er og jall til rimelig gode priser i begrensede mengder også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det er 250 GB 360er, faktisk. Vurderte å ta turen selv, men så var det transport, det forjævlige været, og at jeg er sliten etter flyttings i dag og skal bære to sofaer imorgen. Blærgh.
 
Fy faen. Jaja. Fant ut at de har 400 stk 160 gigs ps3 til en tusenlapp på lefdal også på alna, så tror det blir en håpefull busstur etter jobb uansett i dag, egentlig.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
jeg får keyen på release dato, eller? Kjøpte nå nettopp.
Kun en kjapp heads up om at keys nå er lagt ut. Bare å smelle inn i Steam asap, så får man pre-loada hele sulamitten til freddan'.