Røverkjøp

Terje

mostly harmless
Fikk en e-post fra gamezone.no om at man får et gratis spill av dem for hver ordre man legger inn for tiden. Kikka raskt på det og så du kunne velge mellom en bunke eldre PC titler eller noe random fra andre plattformer. Kan jo muligens være interessant for noen. Link
 
Hahaha, la meg bare bestille et tilfeldig spill. Tipper det blir no skikkelig stilig og ikke Rogue Warrior eller Bad Day L.A. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, jeg blir virkelig overraska om du ender opp med noe annet enn Carnival Games, Hannah Montana: The Movie: The Game (2/10 hos Spillverket!), eller faens Ninjabread Man.
 

Terje

mostly harmless
Jeg tok det igrunn for gitt at folk skjønte at om de velger 'tilfeldig konsollspill' så fortjener de bare ikke bedre, ja. Men det er da et par greie om enn gamle PC titler å ta av der.

Eller kanskje ikke.

Ja så drit i det da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel verdt spenna!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Aliens Anthology for 21 euriske sølvdubloner på play.com. Søk opp samlinga selv, siden Jeg Skriver Dette Med Min iPod.
 
Faen da! (jf. min forrige post)
 
Som deres personlige tannlege, anbefaler jeg at dere kjøper denne, NÅ!

Denne har kostet alt fra 1800-2400 kr. Komplett kjører heftig salg på denne og du får den for 1095kr ink frakt. Jeg har allerede kjøpt en for 4 år siden, og den fungerer perfekt. Den forteller deg hvor lenge du skal pusse, om du burde skifte tannhode, 5 forskjellige moduser osv... Koster deg ca 170 spenn for 6 hoder, som varer deg lett i 6 måneder. Beste på markedet idag, og til den prisen, er den en steal! De har bare 71stk igjen.

Ninja edit: Fuck it, jeg kjøpte den...igjen! 70 stk igjen nå! LØP OG PUSS!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg hører også på SGs sertifiserte tannlege og bestilte en.
 
Jeg pusser ikke tennene mine, siden jeg ikke har tenner.