Røverkjøp

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den serien der er lett verdt den femdoble prisen, den som ikke har sett serien og ikke går til anskaffelse nå får permaban.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvor lang er fristen?

Edit: Så nå at serien har vært vist i håde, og sånt finnes det seff rips av. Føles litt rart å cashe ut for DVD da.

Edit 2: Så nærmere, og det viser seg at det bare dreier seg om oppskalert SD som er klyppet fra 4:3 til 16:9, så da kan jeg jo bestille DVD-en med god samvittighet.

Edit 3: Om man bestiller en annen film i tillegg, senkes prisen på boksen til 99,- :eek:

Edit 4: "Inngår i kampanje: Kjøp én film - få utvalgt samleboks for 99" står det, men der fungerer ikke for meg.

Edit 5: Ser nå at den ikke står i lista over produkter som inngår i kampanjen, så det er nok noe mafia.

Edit 6: Bestilte, men kan ikke garantere når plasten blir revet av.
 
Har alle sesongene enkeltvis, men bestilte på nytt nå for å få den tøffe boksen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Knalldeal, sånt liker man. Dog det betyr vel at jeg må få skaffa meg en billig motion+ dongle asap... :sukk:

Dobbel pris for wm+-pakka og nok en ekstra wiimote jeg aldri kommer til å bruke utgår nemlig...
 
Er ikke noe i nettbutikken, men du kan prøve deg hos elkjøp for det og. Kjøpte Red Steel 2 med MotionPlus for 99 kr der for noen måneder siden.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Satt opp til 599,- nå. :(