Røverkjøp

Månedens forsøk på å lure folk til å legge inn Uplay er Far Cry: Blood Dragon til null spenn. Det er så bra atte hjelpes meg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dirt 3 er for det meste helt knall, og ikke like balleknusende vanskelig som Dirt Rally. Gymkhana-opplegget er sånn passe da men men.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ramla inn en bong på steam for -75% på Ori og den blinde skogen: definitiv edisjon, hvis det var en ting noen skulle ville ha lyst på. Send pm.
 
Sist redigert:
CDON har gears of war 4 til 299, WRC6 til 299, Dead Rising 3 til 99.. Og mange andre titler, samt masse 3D Bluray og Bluray til en fin penge.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Observasjon: Prisjakt.no oppdaterer seg ikke raskt nok til å stole på atm. Prisguide.no ser til å funke bedre og har mye blackfriday-funksjonalitet.

Kjøpte meg et nytt kabinett, en Define S (uten vindu!!) for de som lurte. En drøy hundrelapp avslag på proshop.no. Det jeg har nå er 10 år gammelt ellerno og lider av et flertall oppgraderinger og formfaktorløsninger som involverte hammer. Jeg var som sagt på utkikk etter en skjerm men ser ikke noe som frister så langt. Ser mye av samme gamle greia med at butikker kjører BLACK FRIDAY BEGRENSET ANTALL FÅ PÅ LAGER uten å faktisk redusere prisen.

webshoppen til blizzard får du kjøpt Starcraft2 og zerg-pakka til $10 hver. Protoss-pakka er for ny så den er $20.

Titanfall 2 til PC er 230,- hjå komplett for oss som ikke har råd til konsoller med blast processing.

Ubisoft gir bort ett spill hver dag frem til jul. Førstemann ute er no Rayman til mobil.
https://30days.ubi.com/Promotion/Calendar (E: noen har hacka backdooren og det viser seg at halvparten av lukene er duds og inneholder giffer og wallpapers)
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Har ikke funnet noe særlig av bra tilbud på norske sjapper i dag, men på Base.com får du 2x WiiU select titler for litt over 300 norske inkludert shipping. God måte å tette evnt. hull i kolleksjonen nå på tampen av maskinas levetid.
 
Så ja, hm. Fant en trådløs støvsuger på Lefdal til halv pris (ordentlig halv pris faktisk), og så kjøpte jeg Catan, BSG, Pandemic og Munchkin med 30% rabatt. Aka ordinær pris på nettet. Fant også en ordentlig ullgenser til 400 kronasjer som var digg.

Det var det egentlig. Ingen fantastiske tilbud utenom støvsugeren, og jeg kan bekrefte at det var heeeeelt jævelig å være på Storo senter. Jeg gikk tross alt opp i tredje, hentet sugeren og gikk ut med en gang. Karl Johan var ikke så ille utenom STRESS som hadde kø til andre siden av gaten, og Byporten/City var ikke ille i arbeidstid (shopping i arbeidstiden, 1 time gyldig fravær hver uke).
 

Terje

mostly harmless
Sierra Classic Bundle på Steam. Alle King's Quest spilla (også alle episodene av det nyeste). alle Police Quest, alle Space Quest, alle Quest for Glory, Gabriel Knight, Arcanum, Phantasmagoria og en hævv til. Over tjue titler, og da teller Space Quest Collection og King's Quest Collection osv som én hver. Totalpris rett under 180 kroner. Jeg kvæler alle som ikke bare hiver seg rundt og kjøper denne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gratis e-bøker fra O'Reilly, kan det være noe? O'Reilly er, for de som eventuelt ikke veit, et forlag som publiserer stort sett teknologifokuserte fagbøker. Jeg har en del programmeringsbøker fra dem, og det er solide saker. De er også flinke til å oppdatere bøkene sine (og ta full pris for neste års modell). Uansett: Dette er bøker innen ymse fagfelt, mest aktuelt for denna karen er programmering og det er da noe nyttig der, men det sier seg kanskje selv at det ikke er kioskvelterne som blir lagt ut free gratis. Verdt en mys for flere enn meg, kanskje.

Og ja, du må i utgangspunktet plugge inn en epostadresse for å få laste ned. Med mindre du tar linken til boka du vil ha, og legger til "?download=true" på slutten av adressa. Ehe.