Røverkjøp

En tråd i 'Kjøp, salg og bytte' startet av Houseman, 01.05.2006.

1. Lodin

Lodin Mama!

Vi har dem i Norge og. Artig nok sendes stort sett alle bestillinger fra lageret deres i Sverige. Gjør at ting noen ganger er litt billigere.

Har en 25% avslagskode til Playerunknown's Battleground som vistnok er så ettertrakta at de selges på Ebay. Gjelder hos Greenman.
    1GZDYB-C0H5O8-Q2L2KN

2. Lodin

Lodin Mama!

Humlesjappa gir bort Dungeons 2 under det siste salget. Det er en moderne utgave av Dungeon Keeper og vistnok ganske ålreit så hvorfor ikke?

Yetipants ga dette en brofist.
  3. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

"Dungeons 2: Hvorfor ikke?" er bokstavelig talt det jeg også tenkte.

4. Kleevah

Kleevah Livsfarlig amatør

5. kakarlsen

kakarlsen Tørkeskap-eier

Rift + kontroller er på sommertilbud. I følge kommentarfeltet hos tek er det pris all inclusive, dvs. ca. 4300 når alt er betalt. Det er godt under halv pris av hva samme pakke koster hos billigste forhandler i Norge. Kan tenkes at de dumper prisen fordi det kommer ny modell, men merker jeg ble litt sugen.

Edit: Særlig jeg klarte å la være :yoshi:

Sist redigert: 11.07.2017
    Maraj, Thinaran, justincase og 1 annen person ga dette en brofist.
  6. Dodraugen

Dodraugen Medlem

15 timer igjen av salget hos Verso, 90% avslag på samtlige ebøker i katalogen deres. Jeg plukket med meg hentet ned Radical Technologies for prisen av en extra-tyggis og et grønt eple.

7. Hagestol

Hagestol kort

Nintendo Switch for 2990 på Coop OBS igjen.

sagosen og Revan ga dette en brofist.
  8. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Jaggu, denne uka får du faktisk kjøpt Reckoning med alt av DLC for en skarve femtilapp på Steam. Det er noen år gammalt nå, men spør du meg så er dette en ekstremt solid designet action-RPG som burde solgt langt mer enn det gjorde da det kom ut. Ikke minst fordi utviklerne hadde tatt opp enorme lån for å finansiere spillet og gikk rett til skifteretten da det bomba.

Shinra85 ga dette en brofist.
  9. sagosen

sagosen I AM BAYTOR!

Da ble det Switch på meg. Takkeeer!

No tilbud på spill'a? Betaler ikkje 599 for 1-2-Switch, det er sikkert.

Revan og Buggz ga dette en brofist.
  10. ganon

ganon The Boshy

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.