Røverkjøp

D

Deleted member 91

Gjest
Når det er sagt er det ganske easy peasy å mekke amerikansk konto. Hadde vurdert om jeg ikke hadde fått halvparten som del av PS+ allerede :/
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Vet ikke hvor mye røverkjøp det er med tanke på hvor ræva den ble mottat, men 399,- for Playstation-minien er muligens innafor hvis man har venta på litt avslag (lå vel på godt over 1200,- før jul). Varer ut søndagen.
 
Det er ganske lite knotete. Det ser faktisk ganske enkelt ut. Trenger bare USB 2.0 minnepinne (3.0 funker ikke lol) og et tastatur.

Spillene kjører bedre også. Du må fortsatt spille uten DualShock (?), og hvis du likevel skal begynne å bale med dette er det vel like greit å gjøre det med en RetroPie.
 
Kjøpte to humle bumler nå for de virka fete.
For ti dollars får man denne pakka med indie spill. Har lenge sett fram til å spille Overgrowth og Getting over it og det var derfor jeg gikk for den. Må vel også teste Dream Daddy, men jeg vet ikke om jeg er klar for å deite heite fedre ennå. De to jeg hadde var Tangledeep og Among the Sleep og de anbefales. Førstnevnte er en veldig solid roguelike jeg kjøpte til Switch og den andre er nårsk og man er en babby som vandrer rundt på skumle steder å leiter etter morra si.
Så er det denne pakka med spilltegneserier jeg ga 15 dollars for. Der er det jævla mye Asscreed og jeg bryr meg egentlig bare om den basert på Origins. Det er også en Life is Strange serie og no greier Om Sea of Thieves og de driter jeg tynt i. Driter derimot ikke i seriene basert på Dishonored, Dark Souls, Bloodborne og Little Nightmares. Er også masse Warhams, bla. en om Blood Bowl og det må jo eie. Er og en om Quake Champions av en eller annen grunn og den må vel myses på.