Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
1540412373754.png


SPAR NESTEN 2000 KRONER! :mysensibilities:

Jeg vil se salgsstatistikken på bundles som koster fire og et halvt tusen kroner, hva slags mennesker kjøper slikt? Som er såpass interessert i spillene og ikke allerede har halvparten?
 
Gremmes over at jeg har omtrent alt sammen allerede. Mitt råd er å kjøpe Warhammer Quest om du noensinne spilla HeroQuest som kid siden det koster under 15 kroner og eier.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ramla inn en drøss med kupongs for -33% på divinity2 i steam for meg. Sifra hvis noen vil ha, jeg kjenner ingen som ikke allerede har det.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
DnB Mastercard tilbud i dag tom lørdag. Det du kjøper på Power.no får du 20% avslag på.

Sååå feks en Nintendo Switch med Super Smash Ultimate Limited Edition

1 × SUPER SMASH BROS. ULTIMATE - LIMITED EDITION (NINTENDO SWITCH)
1.199,-
1 × NINTENDO SWITCH CONSOLE NEON BLUE &RED
3.190,-
TOTALT 4.389,

- 20%

TOTALT 3511.2

ja det var kanskje ikke noe "røverkjøp" akkurat, finn.no har switcher med spill til 2500 men det er det billigste man får nytt nå med blodpriser pga mye trykk på switchene pga rett før jul og smash lansering
 
Sist redigert:

imported_Dash

Lurking since 2006
Ønsker du å føle hvordan det er å ikke klare livets krav slik at du må krype til nav, slikke undersiden av et par støvler, og få penger til buss lappen?

Eller ønsker du å føle hvordan det er å være en av våre fantastiske nye landsmenn, være en kulturell berikelse for folk flest, og ta jobbene ingen andre vil ha?

Det vil Microsoft også at du skal føle! Gratis By Buss Simulator ut Søndag!
 
Sist redigert:

Terje

mostly harmless
Nå er det en Humble Playstation Bundle på gang. PS4 versjoner av Innerspace, Grim Fandango Remastered, Bard's Tale Remastered and Resnarkled (2004), Layers of Fear, Wasteland 2 Director's Cut, The Talos Principle, Broken Age, Killing Floor 2 og Shadow Warrior 2 for $15 totalt.

E: krever visst amerikansk konto.
 
Sist redigert:
D

Deleted member 91

Gjest
Note: This bundle requires a PSN account registered to one of the following countries.

SIEA Countries (Americas)

(US) United States

(CA) Canada

(MX) Mexico

(BR) Brazil

(CL) Chile

(AR) Argentina

(PE) Peru

(CO) Colombia

(PA) Panama

(CR) Costa Rica

(EC) Ecuador

(GT) Guatemala

(SV) El Salvador

(PY) Paraguay

(HN) Honduras

(BO) Bolivia

(UY) Uruguay

(NI) Nicaragua