Røverkjøp

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Mongis @ 28.06.2006, 21.05) 11956
Sommersalg hos Play.com nå. Har ikke hatt tid å se etter gode tilbud enda, men det kan vel dere gjøre. :)
[/b]
En del bra tilbud under tollgrensa:

Unreal Championship 2 (Xbox) ~60 kr.
Splinter Cell: Chaos Theory (Xbox) ~80 kr.
Far Cry: Instincts (Xbox) ~80 kr.
Prince Of Persia: Warrior Within (Xbox) ~80 kr.
Brothers in Arms: Earned in Blood (Xbox) ~80 kr.
Prince Of Persia: The Two Thrones (PS2/Xbox) ~110 kr.
Ghost Recon: Advanced Warfighter (PC) ~170 kr.
Resident Evil 4 (PS2) ~170 kr.
Wipeout Pure (PSP) ~170 kr.
 
Ikke glem Alien Quadriliogy til £16.99, eller ca. 195 kroner. Den er vel grei å få med seg at det er tilbud på.
 
www.cdon.com har forøvrig masse bra tilbud på sommersalget sitt, blant annet 350,- for endel xbox360 spill. Og mange andre spill til andre konsoller til en billig penge. Dere bør nesten se selv for det er for mye å ramse opp.
 
Lefdal selger den til og med for 879,-, så hvis du vil spare 18 kroner så går du der. :p Dette klarer nok ikke jeg å stå i mot, så jeg kommer nok til å kjøpe meg DS Lite i morgen. Regner nesten med at det vil ta et par år før prisen går lavere enn dette, så da er det vel like greit å skaffe den nå.
 
SITAT(Egle @ 14.07.2006, 22.04) 14508
Lefdal selger den til og med for 879,-, så hvis du vil spare 18 kroner så går du der. :p Dette klarer nok ikke jeg å stå i mot, så jeg kommer nok til å kjøpe meg DS Lite i morgen. Regner nesten med at det vil ta et par år før prisen går lavere enn dette, så da er det vel like greit å skaffe den nå.
[/b]
Elkjøp selger faktisk den hvite til 879,- og den svarte til 895,- Men den hvite er utsolgt da..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
«Utsolgt.» :rulleøyne:
 
R

roy_nor

Gjest
SITAT(Nistelrooy @ 15.07.2006, 17.43) 14718
Elkjøp selger faktisk den hvite til 879,- og den svarte til 895,- Men den hvite er utsolgt da..
[/b]
Var innom elkjøp på fredag og de solgte DS Lite til 1695,- :rulleøyne:
 
Heroes of might and Magic Complete edition (inneholder alle spillene inkludert det nyeste) koster 30 pund på Amazon.co.uk

Er det noen som vet om man kan slippe å betale de ekstra 25% ved å merke den som gift, eller bare ikke ha pris på?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Trench_Rat @ 16.07.2006, 19.15) 14879
Houseman blir du med på å spleise på en advokat så vi kan saksøke elkjip for de latterlige lokketilbudene de driver med
[/b]
En boikott er nok mer effektivt.

SITAT
Det står i Elkjøp avisa at den skal koste 1095,-, så å selge den for noe mer enn det blir feil.[/b]
Vel, etter mine erfaringer har Elkjøp et ganske avslappet forhold til hva som står og ikke står i kundeavisene. Det er uansett bare lokkepriser og -modeller som egentlig ikke eksisterer, som ikke anbefales å kjøpe eller kun i et svært lite antall.
 
Xbox 360 Core til 1695,- på elkjop.no (bare på webshopen, +89 i frakt)
Er du veldig rask, så får du med Ridge Racer 6 free of charge.
Bargain.

I tillegg til den allerede nevnte sommerkampanjen, så er det
en håndfull 360-spill til 349,- på cdon.com, blant annet Burnout Revenge.
linkage

Og månedens deal på Hitman: Blood Money og Tomb Raider: Legend
godt satt ned, i alle formater -- Hitman 360 for 419,- / Tomb Raider: Legend PS2 for 229,-
linkage


Grab it, attack it.