Røverkjøp

K999

Keystone State Of Mind
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det til 24. desember. Men kan sjekke på jobb i morgen, hvis ikke Justin/Nicholas/Oma husker noe mer?
 
Denne 2006 haken, gjelder det kun spill EA har lansert eller gjelder det alle 5 spillene uansett hvilken utgiver? Feks Tekken 4 fra 2002 er ok? Hvordan er det med platinum spill?
 

oma

Village Drunk
Det står på plakaten at det er EA spill fra før 2006, hadde jeg fått viljen min på jobben, så hadde det ekskludert alle EA spill, og ikke bare EA sports som det visstnok er (justin nicholas?) Platinum og Tekken går fint, så lenge det ikke er to av samme type tror jeg
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvorfor skulle det være en begrensning på to av samme type?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Du kan ikke bytte inn EA Sports titler fra 2006 og tidligere, eller PES titler med samme tidsbegrensning. Så alle EA titler som ikke er i Sports serien, eller spill i denne serien nyere enn 2006 tar vi imot. Flere av samme tittel er helt fint (hvis dette er noe stress er butikksjefen lite spitzy, noe annet står ikke noe sted). Jepp.

Værsegod søtnoser!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg gjorde nettopp et røverkjøp på play. Jeg røska med meg Eternal Sonata og Bully: Scholarship Edition til 10£ stykket. De selger også GTAIV og Saints Row 2 til under 200-lappen!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg så Dawn of War complete collection (Dawn of War + Winter Assault + Dark Crusade + Soulstorm) til 179 hos GameStop på kvadrat. Ganske grei pris med tanke på at du skal leite lenge for å finne bare soulstorm under 150.
(også er det jo morsomt at samma butikken selger soulstorm til 279,- på samme hylla.)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nå nettop. Rundt 7 ellerno? Kjøpte meg company of heroes+wic+ufo trilogy på lille ebgames ved inngangen, og så dawnofwaren på den litt større gamestoppen.
Har hørt rykter om at du jobber der inne en plass. Åssen butikk befinner du deg i?
 

K999

Keystone State Of Mind
Gamestop-en, har fri i morgen men er på jobb fra 13:00 til 21:00 på fredag. Slutta fire i dag så du missa meg der. Og vi hadde bare en av den dawn of war tror jeg, så du tok nok den siste.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nai, kjøpte den ikke. Har dem alle allerede. Så det var bare én igjen, ja. Lurte på å kjøpe den til noen jeg kjente men alle som interresererer seg for dow har det jo allerede.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Har ikke EB Games og Gamestop av eier? EB Games butikken her i byen har ihvertfall byttet navn til Gamestop nå som jeg har sett.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Tror endel av FRS-butikkene som EB Games tok over skulle bli Gamestop, i hvert fall har et par av de som lå i Oslo blitt det.
 
Jeg gjorde nettopp et røverkjøp på play. Jeg røska med meg Eternal Sonata og Bully: Scholarship Edition til 10£ stykket. De selger også GTAIV og Saints Row 2 til under 200-lappen!
Men det er vel pund-prisen? Må vel sette på euro om man skal bestille til norge vel?
 

oma

Village Drunk
GameStop er bare det nye navnet til EB Games, og såvidt jeg fikk med meg så kjøpte Gamestop opp Free record shop
 

K999

Keystone State Of Mind
Altså Gamestop kjøpte opp hele FRS kjeden og alle FRS butikkene skal eller har blitt om til en Gamestop butikk og nå jobber gamestop med å endre EBgames butikkene til gamestop, eneste forskjell er navnet nå. Samme kampanjer og priser i begge butikker.