Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden jeg ikke har peiling må jeg nesten spørre: PS3 har støtte for den funksjonen der, ikke sant?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jepp. Av de tinga som gjør PS3 til en ganske habil BD-spiller er nettopp det at den kan oppdateres med alt sånt software-relatert enkelt og greit.
 
Arx Fatalis er satt ned til 6 dollars permanent hos GoG nå. Utrolig snasen Ultima Underworld lignende greie med Morrowindete grafisk stil kan ikke klages på til den prisen.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jeg blir like deppa hver gang jeg kommer inn her og forventer å finne bra deals, men blir møtt av et innlegg om et eller annet spill på Steam eller hva faen som har gått 5% ned i pris. :(
 
Impulse har weekend salg igjen. 4 dollars for Titan Quest eller DoW: Dark Crusade. Riktignok følger ikke adonen med til TQ og i DC kan man bare spille Necron og Tau i MP, men det er alikevel rasende billig. Dark Crusade har forresten den beste SP kampanjen av alle DOWene så det har det i pluss.
 

Jante

privileged CIS shitlord
[..] og i DC kan man bare spille Necron og Tau i MP, [..]
Med mindre du eier Dawn of War og Winter Assault, og putter in keys når du kjører Dark Crusade første gangen. Hva skjer da? Jo, la meg fortelle deg det: Du får alle factions fra dem i MPen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Da antar du jo allerede at man eier de andre spilla!
Det blir jo som å si at man kan spille expansionen til titan quest selv om det ikke følger med, hvis man eier det allerede.
 

oma

Village Drunk
Guitar hero 3 til ps2,ps3 og 360 er for 400kr med guitar paa rema 1000 av alle plasser. Jeg er ute av prismarkedet for tiden saa vet ikke om dette er ett godt tilbud eller ei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så det i dag da jeg var innom for å kjøpe brus, etter hva jeg kunne se var det bare Xbox 360- og PS3-versjonene de hadde her på Stange iallfall. Uansett så er GH3-gitaren fortsatt god som gull (ikke like høy karat som World Tour-gitaren riktignok), så hvis du savner en kjip plastgitar i livet ditt er det et bra kjøp.
 
En fristende liten Total War-pakke ligger på Steam for øyeblikket.
Og i den får du ikke mindre enn

Rome: Total War Gold
Rome: Total War - Alexander
Medieval II: Total War
Medieval II: Total War - Kingdoms
Empire: Total War

Sistnevnte er altså det nyeste spillet i serien som ikke lanseres før sutten av februar.

Pris? €59,99 eller 523,50 kr etter dagens kurs.

Hadde de bare fått raska inn Shogun: Total War og Medieval I: Total War i den pakken, så hadde jeg vært solgt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
11-disc Godard-boks med 10 filmer og dokumentarer til 199,- på PK. Nedsatt fra 600.
 

Kilik

Lokal moderator
Guitar hero 3 til ps2,ps3 og 360 er for 400kr med guitar paa rema 1000 av alle plasser.
Er vel på tide å slenge seg på Guitar Hero/Rock Band-hypen.

Men bør man velge X360 eller PS3-versjonen? Funker X360-gitaren på PS3 og vice versa?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter sigende er PS3-utgavene litt mer plaga med lagg og dill siden akkurat Guitar Hero er mekka spesielt for 360, eller noe. Og nei, du kan ikke bruke en gitar på to forskjellige konsoller.
 
Steam har weekend deal på Left 4 Dead, 50% pris .. jeg ekke særlig begeisret for steam for tiden, men halv pris på det spillet der er en fair deal. : )
 
:eek: Faen må roe meg ned, kjøpte left 4 dead idag, kjøpte bioshock og gears of war på tirsdag samt handlet inn guitar hero igår as well. I tillegg kjøpte jeg CS 1.6 igjen fra steam for å sjekke ut åssen det var igjen, siden jeg gikk over til Source for evigheter siden.

Nå venter jeg bare på weekend deal på Fallout 3 på steam slik at jeg kan handle inn det også.
Uff, jeg lar meg så alltid friste av sånne weekend tilbuder. D;