Røverkjøp

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Takker, bestilte meg en Prey selv. Hvis man betaler med kort og unngår faktura, ble det bare 29,- totalt.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg har ikke fulgt med så mye på PS3 priser i det siste, men Netshop selger den hvertfall til 3295, og hvis du bor i nærheten av Sandefjord, slipper du frakt, ettersom du kan hente den sjæl.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
[360 elite re5 bøndel]

Meget godt tilbud (med mindre du er som meg og synes en rød konsoll er stygt som helvete).
Kjøpte denne i dag som følge av tipset ditt, takker så meget.

Hvis jeg skulle velge så hadde jeg nok valgt vanlig farge, men jeg bryr meg ikke. Rødt er litt kult med svarte møbler også.
 
Øhh, er det noen flere som har fått Unreal T. 3 Black i gift på steam? Plutselig poppet den opp samtidig med updaten til left 4 dead og det sto "1,8" days left under gift. :confused:

Edit : De gir bort spillet gratis om du installer det dette helgen, steam har virkelig sansen for weekend-spill, det kjipe er at spillet slutter å funke etter søndag. D;
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det var gratis forrige helg også. De gjør en encore siden mange hadde problemer med å laste ned spillet i tide. Du kunne pre-loade det denne uka.
 
750,- for Guitar Hero world tour med gitar og trommesett, når man bytter med 4 råttne spill på gamestop hvis det ikke er nevnt før... De tar ikke EA sports eller prey bl.a.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
PK selger alle deluxe-utgavene av Depeche Mode-platene (SACD+DVD) for 79,50 (og The Knife-sideprosjektet Fever Ray på tilbud til 119,- før plata har kommet ut :confused:).
 
er et fucked up beat em up i førsteperson som kjører i Source som jeg har titta på ei stund nå. Skal slippes på Steam i april, men akkurat i dag kan du preordre det til halv pris, åtte Euro. Jeg tok ihvertfall sjangsen.
 

Kilik

Lokal moderator
Pundet svekker seg ytterligere. Fable II til 164 kr. og LittleBigPlanet til latterligere 118 kr. på Play nå.
 
Genialt, herlig retro så kjøpte meg Abe nu, herregud lista over steam spill starter å bli latterlig stor nu. ;D
 
Fyttehælsikes, nå må det pundet snart gå opp. Kan ikke fortsette slik. Her om dagen kjøpte jeg Chinatown Wars for penger jeg forsåvidt ikke har, og nå bestilte jeg LBP og et par Blu-rays også :argh:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hæh morro. Jeg lurte på i går om jeg skulle kjøpe fable. Kikka litt på priser her og der og det billigste jeg fant var 350. Da var den bestilt.

edit: Gears 2 til under tollgrensa også, gitt. Og Halo3 til 138,-