Røverkjøp

Sånn uansett skal ikke porto regnes med i tollsammenheng, så spillet skal gli greit igjennom. Forøvrig ett knalltilbud, hadde jeg ikke hatt spillet så.. Anbefales.
Noen sjapper er mongo og slår sammen hele summen på pakkseddelen. Hvis posten sutrer da er det som vanlig fram med kviteringer og dritt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Greit med salg på gamestop på kvadrat, mulig dem har på andre gamestopper også. Så bl.a Dead Space til 249,-
 
Røverkjøp er det hvertfall langt fra. Når jeg tenker røverkjøp, så tenker jeg gjerne minst 50% rabatt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Såvidt jeg vet selger Platekompaniet alle spillene til maks 499,-. Jeg har iallefall ikke sett noe høyere annet enn spesialutgaver og spill med ekstrautstyr.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hmm, ja, ser sånn ut. De har tydeligvis satt ned maksprisen sin fra 579.

Røverkjøp er vel bare et godt tilbud, enten nye spill billigere enn vanlig eller gamle spill veldig billig. 349,- for Dead Space er et røverkjøp f.eks., selv om det ikke er halv pris.
 
Tsk, røverkjøp er røverkjøp, et godt tilbud er et godt tilbud. Men men, det er bare sånn jeg ser det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
StarEye, skal vi omdøpe tråden til "Røvekjøp, gode tilbud og andre tips om ting man kan kjøpe for mindre penger enn ellers" for å gjenopprette balansen i universet?
 

Kilik

Lokal moderator
Vil ikke akkurat kalle det røverkjøp, men Spaceworld.no har noen greie tilbud:

Fallout 3 PS3: 349 kr
Dead Space Xbox 360: 299 kr
Gears of War 2 Xbox 360: 349 kr
Brothers in Arms: Hell's Highway PC: 199 kr
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vet ikke om det er billigere på sørlandet, men jeg kalte det bare "røverkjøp" fordi Platekomp vanligvis tar 579/599 for nye spill, og fordi nedsatt pris på R2 var relevant to my interests.
 
Jeg prøver å kjøpe meg blazin angels 2 på play.com men får opp "kan ikke handle i pund. velg euro"
Men i euro koster jo spillet 200,- mer :O

Dere som har handlet fra play.com, betaler dere i pund eller euro? Og hvor lang tid tar det før man har spillene der ifra?
 
har betalt med pund bare på play.com, tar ca. 10 dager +- å få spillet. har hørt om andre som her som har måtte valgt enkelte varer i euro for å få bestilt enkelte varer da men..
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg bestilte meg en vare fra play senest i går, og da betalte jeg i pund. Som noen sier kan hende det er enkelte artikkler som man må betale i euro.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Aner ikke hvofor, men Amazon har bl.a. Fallout 3, Mirror's Edge, Far Cry 2, Prince of Persia og Tomb Raider: Underworld til ca. £20 per stykk.

Edit: Til 360. Kanskje PS3-spill også, har ikke sjekka.

Quantum of Solace til £16.99. Bare nevner det siden det er under tollgrensa og derfor kanskje litt interessant for noen.