Røverkjøp

er et fucked up beat em up i førsteperson som kjører i Source som jeg har titta på ei stund nå. Skal slippes på Steam i april, men akkurat i dag kan du preordre det til halv pris, åtte Euro. Jeg tok ihvertfall sjangsen.
gikk akkurat glipp av det tilbudet, og nå er det bare 25% av. Ser ut som et passe merkelig univers man skal utforske, men digger at de tørr å satse på noe som er veldig annerledes. Blandt Indie-spillene til steam finner man mange gullkorn gitt.
 
Pundet svekker seg ytterligere. Fable II til 164 kr. og LittleBigPlanet til latterligere 118 kr. på Play nå.
Og der var LittleBigPlanet bestillt. Hadde egentlig ingen planer om å kjøpe dette spillet, men for en drøy hundrelapp klarer jeg ikke dy meg.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Har ikke spilt det! Kva det går ut på?..
 
Ei dame med grønne lepper som sammen med unkelen hennes (han er en gris) skal avdekke en konspirasjon som følge av alle kidnappingene som har hendt i det siste er hva jeg kan huske. Det er Zelda light gjort av franskmenn (med skaperen av Rayman i spissen) og det er veldig bra. Jeg kan forestille meg at det fortsatt er pent å se på også, da grafikken er veldig stilisert. Verdt å sjekke ut om du er i humøret for lettsinnet action adventure med en del stealth-elementer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte det for et par uker siden og det er fortsatt nydelig (god art direction > seneste tekniske fiksfakseri), fortsatt bra og fortsatt uunnværlig hvis du liker spill. Iallfall til den prisen. ^^

PS: Stealth-seksjonene suger ikke, hvem skulle trodd.
 
Intriguing.. Blir nok å teste det ut! Kommer det ikke en toer av dette også snart? Syntes å huske grisen hvertfall..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, kommer en oppfølger, fantastisk nok. Litt spesielt ettersom eneren solgte fuck-all, men likevel gode nyheter for sånn cirka alle. ^^
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg installerte det igjen for et par måneder siden, men mista fort interessen når jeg så det ikke hadde noe støtte for gamepad - som var litt rart, siden det er en konsollport. Dette er ikke noe dem har ordnet på, er det?

Jeg har spilt igjennom det før, så keyboardcontrollen er da kurant. Jeg var bare innstilt på litt godstol-slacking akkurat da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke ordna på i Steam-utgaven, iallfall. Kanskje Joy2Key kan hjelpe...? Jeg får sjekke.
 
De har det på steam for en rimelig pris også, har såvidt hørt om spillet, men jeg stoler på dere her, kjøpte spillet nu på steam for 5 euro, grafikken ser jo genial ut, og spillet er fra 2003? :confused:

Så de hadde 50% tilbud på farcry 2 idag, men så satans møkk som det spillet var så kjøpte jeg meg den første istedenfor, keen på å runne det spillet igjen.

Om steam skulle gå konkurs en gang så hadde jeg blitt grinete da listen over spill blir .. ehh . større. :)
 
Valve har sagt at hvis det noen gang går mot at de må legge ned Steam så skal de legge ut versjoner av spillene som man kan brenne på DVD, so don't worry.

Og Far Cry 2 er bra, så det så! :mad:
 
Og der tok jaggu Valve å sparka GoG i nøttene. Beyond Good & Evil, IL-2 Sturmovik, Dark Messiah of Might and Magic og Far Cry til 10 Euro denne helga.