Røverkjøp

"MANDAG 06.04 kl. 2000 braker det løs på Komplett.no!
Her blir det premiedryss og historisk gode tilbud hele kvelden og ut i de sene timer!
Konkurranser og tilbud vil prege siden i flere timer – ”førstemann til mølla” er det som gjelder", som dem skriver.

yay.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hadde de bare hatt server-kapasitet til alle som sitter og surfer samtidig så hadde det sikkert vært gøy.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hadde de i det minste hatt mer å by på en urgamle skjermkort og musematter hadde jeg skjønt det. 4GB DDR2-minne til 329,- er uansett et sikkerstikk om man skulle være i markedet for slikt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Tjo, har spekulert på NAS, men alle sier man får en bedre og billigere løsning ved å sette opp en gammel PC. Jeg vet ikke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
I hvertfall et omdiskutert kort, iom. at GTS 250 er et rebrandet 9800, som igjen er et rebrandet 8800. :S På ingen måte et dårlig kjøp til den prisen, men navnekrøllet til Nvidia er prisverdig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå som jeg har PS3 og har begynt å kjøpe Blåstråle, har jeg lagt veldig merke til hvor mange VHS filmer vi egentlig har. Så jeg bare lurer på om det er en mulig fortjeneste på alle disse kassettene hos en eller annen forretning? Liksom 10-20 VHS for kanskje noen DVD'er eller en Blu-ray?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
:(

Jeg husker noen sjapper tok inn VHS og gav tilbake DVD... for sikkert sånn 8-9 år siden.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Du kan jo prøve å gi butikker de hundre Smokie-kasettene dine, men jeg tviler på at du vil få en CD for strevet.
 
Tape generelt er ubrukelig no. Vinyl har ein viss sjarme og ein varm lyd, mens kassetter og VHS både er upraktiske å spole med, og har crap billed- og lydkvalitet.

Mitt forslag er å lagre heile hurven i tilfelle det blir populært ein gang igjen. Kven veit, folk er rare. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du bare veit at uka etter at du lemper Smokie på bålet kommer du over en annonse hvor det står "KASSETTER KJØPES - alt av interesse - spesielt kastrert gamlisrock - bill. mrk. klin kokos".
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Får ikke logget inn, ellers ville denne vært på vei til Tøyen. Prøver igjen ikveld, takk for tipset!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den der så så fantastisk harry ut at jeg nesten må ha den. Sonefri, plx.

Edit: Finner ikke info om europeisk utgave, men den amerikanske er sonelåst. Pikk. <_<
 
Bestillte FIFA 09 på torsdag eller fredag for £17.99 hos Play.com. Kjøpte aldri spillet til full pris siden jeg allerede hadde PES 2009, så jeg ventet til jeg fant det på tilbud. Det gjorde jeg altså nå.

Så, £17.99 for FIFA 09 på Play.com altså.

Dette gjelder PS3/X360 utgaven.