Røverkjøp

Kjøp to spill på play for 100-150 kroner, spill dem, og gi dem til gamestop i bytte for et spill som de vanligtar tar 599,- for. Funker som snus. Hvem er den smarte da?
 
Saint's Row 2 er dritt på PC, men går for 62 spenn hos Steam i dag. Har man bare en god nok PC så det ikke kjører som saus er det et bedre spill enn GTAIV og det definitive sandkassespillet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Og så skal jeg også bare advare folk mot å kjøpe SR2 på PC. Koster ikke allverden på Play.com hvis du ikke vil ha bæsj.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får slutte meg til hylekoret, selv med absolutt alt slått på lavt gikk Saints Row 2 rett i grøfta så fort jeg drista meg til å skotte utafor ei husdør og kanskje rusle litt rundt på gata og sånt. Hvis snuten viste seg, overdøvet vifta på grafikkortet mitt sirene-lydeffektene fra spillet. Hva med å programmere i noe annet enn Visual Basic neste gang, Volition? <_<
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg gir bort to avslagskuponger. Ved bruk får du Demigod for 19.95 dollaz. Første mann til mølla.

Coupon Code: DEMI-CBHS-KERV-TAOY
Coupon Code: DEMI-DRNS-EGKY-DTRW

kupongene er gyldige frem til første november.
 
Aner ikkje om dette er standard ny pris eller om eg tilfeldigvis kom over eit jævlig bra skjult tilbud, men eg kjøpte HL2 Episode 2 for 30 kr på Steam igår, Half-Life Complete går for ein hundrings generelt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Det er nok fordi Valve hadde weekendsalg på alt som har med Half-Life å gjøre, 55,8 % rabatt fordi Gordon Freeman vant Gamespots tevling for "all time best game hero" med så mange prosent. (Mot Mario.) Grrmble, Freeman vant bare over Snake med 150 stemmer av hundre tusen i en tidligere runde. So close... Snake? Snake! Snaaaaaake!
 
Gamestop tilbudet gjelder kun ved forhåndsbestilling, husk det! Men som sagt, kjøp 2 billige spill som ikke er på lista deres(lista for spill som ikke byttes). Her sparer man 3-400kr på nye spill. I værste fall, kjøp 2 billige spill i butikken for så å forhåndsbestille ;P Høstens tilbud spørr du meg..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er vel fordi Gamestop tjener penger likevel. Er salg av bruktspill momsfritt eller noe siden de kjører så hardt på disse 1 krones-handlene sine?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjett'a. Du bytter inn spill, og det bytter du inn i kreditt. Så lenge de alltid deler ut mindre kreditt enn de selger skiten du bytta inn for, blir det profitt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Derfor anbefaler jeg at folk bytter inn så mange drittspill som overhodet mulig sånn at de forhåpentligvis ikke får solgt dem. Jeg har faktisk sett høyere priser på bruktspill enn på nye i visse tilfeller. Det er sikkert fordi det finnes teite folk som ikke sjekker hva prisen ny er før de ser på det brukte. De bare.. antar.
 
Game har eit "skal vi bytte spill?"-prosjekt gående, du får Call Of Juarez: Bound In Blood mot kva enn dei ikkje har på eksluderingslista si. Som for øvrig er temmelig lang, men men. Sitter og koser meg med det no, bra spel!
 
Jeg bestillte et par spill fra Play.com nettopp for å få til dette. Til min store forbauselse, så fant jeg ut at World Snooker Tour 2007 (eller noe i den dur) var verdt 200,- for dem. Gamestop.no altså. Play.com skal ha 5 pund for det.
 
Takk for tipset, bestilte meg eit par av dei for å få meg litt innbyttekreditt hos gamestop. :)

Call Of Juarez er faktisk verd 300,- i innbytte hos gamestop, skjønt det spelet forsvinner ikkje fort fra meg, var kongemoro både singleplayer og online!
 
Tekken 6 til kr 399 igjen denne helgen hos elkjøp.no. Med brevpost fraktmetoden får du også gratis frakt. (99kr for Transformers 2 Bluray film og. Må bestilles seperat for å få gratis frakt)