Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Generelt gode tilbud, eks. 360 Elite + to spill til 1995,-

Iflg. Lodin er Lego Batman det nest beste Batman-spillet, så dette skal man ikke kimse av.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gjett'a. Du bytter inn spill, og det bytter du inn i kreditt. Så lenge de alltid deler ut mindre kreditt enn de selger skiten du bytta inn for, blir det profitt.
Bortsett fra at det ikke er sånn. Det er nå jeg subtilt skal hinte til den sladdede delen av signaturen min.
 

oma

Village Drunk
Bortsett fra at det ikke er sånn. Det er nå jeg subtilt skal hinte til den sladdede delen av signaturen min.
Ikke nødvendigvis spill for spill, men når man ser på hele bruktsalget, så er det gigantisk profitt. Kjøpe ett spill for 15 kr av en kunde, for å selge det for 119kr, selvom innkjøpsdealene gjør at man kjøper inn spill for 299kr og selger det ut igjen for 149 ect.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oma: For det første er det ikke det vi direkte snakker om, for det andre er det ikke (helt såpass enkelt) sånn heller. Orker ikke gå for mye inn i det, men regner med du kjenner til mersalg og relasjonsbygging.

Uff, dere to ass. Oma og Yetipants. Dere skulle visst hvor likt dere blir oppfattet! (Hint: sigg)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei dere her skal jeg bare gå inn og si at dere tar feil og her kommer min store forklaring hvor jeg argumenterer for meg ops må stikke kthxbye.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Her er noe som ligner et argument!

Haha, her er noe annet som ligner et argument mot ditt argument og du er teit som fremfører noe som ligner på argumenter.



SG
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yetipants, du er en stor gutt. At Oma må ha det forklart kunne jeg se komme men ok da: Direkte til din siste post går det på at spillet du får for 1 krone er verdt seks hundre, og de to spillene du bytter inn blir i de absolutt færreste tilfeller solgt for mer enn det tilsammen, selv om vi får utgangspris for de.

Ikke at jeg skjønner jeg gidder, regner med å få en forklaring på hva du egentlig mente.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, får vel nevne at jeg akkurat kjøpte meg Red Faction: Gorilla på Impulse. Rabatt medfører at det koster 120 spenn der nå. Men! Hvis du er snikete som meg og skriver inn "SURVEY-2009" i rabattkodefeltet får du det for litt over nitti kroner. Og det er ganske billig og sikkert verdt det for noen få timer med sleggeherjing.
 
Yetipants, du er en stor gutt. At Oma må ha det forklart kunne jeg se komme men ok da: Direkte til din siste post går det på at spillet du får for 1 krone er verdt seks hundre, og de to spillene du bytter inn blir i de absolutt færreste tilfeller solgt for mer enn det tilsammen, selv om vi får utgangspris for de.

Ikke at jeg skjønner jeg gidder, regner med å få en forklaring på hva du egentlig mente.
Det er ikke alle som veit at bedrifter ikke drives av gråtende barn, tuktede jomfruer og ondskap. Jeg tror det er lurt å forklare skikkelig, for all uklarhet og haltende argumentasjon vil bli tatt til inntekt for barn/jomfru/ondskap-forklaringen, for hvorfor skulle man ellers skjule noe eller bli oppgitt når det blir stilt spørsmål?

Jeg vet du synes det er elementært. Det er det, men forretningsdrift følger ikke samme regler som "sunt bondevett".
 
Elkjøp selger FM2010 for 299,- på releasedagen førstekommende Fredag, dagstilbud. Hvis du forhåndsbestiller hos dem også får det det for 249,-
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvilket Sonic? Er det bra?
 
det heter sonic gems collection. Inneholder sonic the hedgehog 2, sonic spinball, sonic triple trouble, sonic drift 2, tails skypatrol o tails adventures.
Er vist de gamle spillene samlet på en disc.
Var ganske gøy o spille de igjen faktisk.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Elkjøp selger FM2010 for 299,- på releasedagen førstekommende Fredag, dagstilbud. Hvis du forhåndsbestiller hos dem også får det det for 249,-
Hvor har du det med forhåndsbestilling fra? Stakk innom her i Trondheim og de hadde ikke hørt noe om 249,-.

Uansett, dagstilbudet er fjongt. Skal bort å kjøpe om en halvtime :tipshat: