Røverkjøp

Seriøse Sam til 55 spenn på Steam denne helga. Enda en grunn til å drite i andre versjoner.

E: Jo også går Crayon Physics Deluxe for hva enn du måtte gidde betale fram til den 15. Eneste minus er vel at man må bruke Paypal.

Kameo koster £2.49 og Perfect Dark Zero £1.99 i 360 Classics-utgaver på Amazon UK nå. Ikke verdens beste spill, men de er verdt den sammenlagte prisen av ei pølse på Statoil. Er vel dessuten ikke umulig at det er no' unlockables å få i Perfect Dark XBLA hvis man har en Zero-save.

Edit: Ja, pluss frakt, da. Kanskje billigere å kjøpe for et pund eller to ekstra på Play.
Meh, PDZ kan du jaggu få av meg. Drittspel som eg verken kjem til å røre igjen eller får byttet bort på gamestop. Ingen som vil kjøpe det på QXL heller.

Seriøse Sam til 55 spenn på Steam denne helga. Enda en grunn til å drite i andre versjoner.
Ikkje dyrt nei, men det hadde vore kjekt å få testet det på PC'en min først så eg ikkje kjøper hakkekatta i sekken. Skulle ikkje XBL-versjonen komme snart?

Motoren er veldig skalerbar så med mindre du har en PC fra før krigen bør det kjøre. Desuten er SS mest artig i coop og da holder det ikke med bare fire spillere som på konsoll. Den versjonen dukker forøvrig opp i slutten av januar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kontorstol med armlene på begge sider og sub som dobler som fotskammel. :mafia:
Nesten imponerende hvordan dette ikke er i nærheten av å engang høres like komfortabelt ut som jeg har det i sofaen/gamingstolen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, irriterer meg over at jeg må legge meg halvveis over på sida i sofaen for å ligge komfortabelt. Luksusen min er ikke luksuriøs nok.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
lenestol, helst stygg. tastatur i fanget og mus og matte på armlenet. slik var min tilvœrelse på det gamle promperommet når jeg bodde hjemme hos modern

Jeg har aldri vært borti en kontorstol som er like behagelig som en god gammeldags sofa eller lenestol. Uansett hvor god kontorstolen måtte være så føles det fortsatt ut som akkurat det. En kontorstol. PC er sistevalget, når det gjelder spill. Eller, mus og tastatur generellt er sistevalget. For at det skal være noe behagelig å bruke det, må jeg sitte på en kontorstol ved et skrivebord. Men så kommer du tilbake til utgangspunktet at skrivebord og stol ikke kan erstatte en sofa eller lenestol.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Skjønner ingenting. De eneste spillene jeg klarer å spille i noe som i det hele tatt minner om avslappende sitte/liggestilling er japseRPGer hvor man bare trenger å velge diverse kommandoer. Blir det mer utfordrende enn det, sitter jeg i helspenn enten det er en kontorstol eller en sofa jeg sitter i.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ofte det som er cluet her også. Og da trenger man støtte til armene vettu.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
At ingen har kicket en joke på Yeti+størrelse+stol eller lignende er nok det mest overraskende hittil. Vet uansett ikke med dere, men jeg kan sitte oppreist i både STOL og SOFA.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Eneste spillet på PS3 som blir så intenst at jeg må sitte oppreist er Killzone 2, men det er total krig liksom øhø.

Har aldri hørt at man MÅ ligge i en sofa. Rart de kaller de for tre-seters eller to-seters da. Uansett, man vender seg til ting etterhvert, og selv om jeg synes det var rart å ha kun venstre armlene (sitter på venstre side av sofaen så jeg kan se rett på tv'en), så kom jeg over det og nå sitter jeg så komfortabelt som det kan få blitt. En fotskammel eller noe å legge beina på er ikke å forakte riktignok. Helst i samme høyde som sofaen. Fetteren min sitter ofte i indianer/meditasjon-stilling, med bena i kryss i sofaen. Ubehagelig for meg, men helt naturlig for han. Folk er forskjellige.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Og derfor synes jeg det er digg med kontorstol. ^^

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så stakkarslig, bor alle på 10 kvadratmeter?

Bare fordi jeg ikke klarer å la være: Det kommer vel ned til om du spiller PC eller konsoll, om sistnevnte kan du i hva du vil hvordan du vil og som PC-gamer sitter du i en kontorstol som kan pimpes ut med både en og to armlener, fotskammel, thaimassasje og blowjobmaskin.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kunne faktisk lugga lenestolen inn på promperommet og chillaxe der med pad, men... eh. Kontorstol er digg nok.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Trodde den innbytte-dealen var noe de hadde før jul. Finner i hvertfall ingen informasjon om det nå lenger på hjemmesiden deres.