Røverkjøp

Vel, eg stakk innom idag og dei har den fortsatt. Samme gjelder for Splinter Cell: Conviction, Red Steel 2, Dante's Inferno, Army Of Two: 40th Day og dei HADDE det på Darksiders og Bayonetta, som eg litt for seint fant ut eg veldig gjerne ville bytte inn litt greier for. Men då var det for seint, så eg får skaffe dei seinare. :)

Ble splinter cell, Army Of Tutu og Bad Company 2 på meg denne gangen.

Game derimot har ingen spesielle byttetilbud denne gangen. Litt av samme som Gamestop, men dyrere. Type bytt inn 2 spel, få halv pris på nytt spel. Meh. Rævva deal.

Zero Gear er en kart racer som sikkert suger bjelle, men det er altså gratis på Steam denne helga. Ligger allerede i lista di over spill.

Trogdor er sju år i dag og det betyr at det er Trogday. Det betyr og at man i dag kan laste ned den beste episoden fra Strong Bads kule spill for atraktive mennesker gratis.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ser ut som SmartClub kjører samma opplegget denne uka som den Obs!-dealen StarEye nevnte noen sider tibake:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
FIFA 08...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Var innom ICA og observerte at de har tilbud på Grandiosa nå. (ja Martin; tynn-Grandiosa også)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg elsker at det er noe for denne tråden på dette forumet.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Må jo være et minst like bra røverkjøp som FIFA 08.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hvis noen av dere har tvilsomme internetbuddies borti statene er det ganske mye spenn å spare på en sånn BioShock 2 4-pack på steamern nå. Jeg måtte ut med knappe $33.50, som er litt under 200 norske.

Bob Came in Pieces går billig hos Impulse hvis man kjøper det før det slippes en gang iløpet av dagen. Romvesenet Bob kræsjlander på en mystisk planet på vei til jobb en morgen. Desverre blir bitene fra skipet spredt rundt så nå må han farte omkring å plukke dem opp. Man har en liten kapsel som man kan feste forskjellige biter som magneter og raketter på og med disse løser man diverse fysikkutgordringer. :D
[yt]9uiH-_d7InE[/yt]

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Psychonauts kan kjøpes på dampen for 2 europamynter tilogmed torsdag. Har ikke spilt det sjøl, men vet at det er en god del her inne som kan rante i det vide og det brede hvor fantastisk det er. Hadde jeg ikke vært så niggerfattig som jeg er skulle jeg kjøpt det.

E: Hei Drauden. det har kommet meg for øret at du er en jævla niggerfitte og at du bør faen meg passe deg før du har en hau snauskaller på døren. Jeg har 57 kroner på konto og ingen lønn før marsj zå d blir ikke no poze m digg.
P.S. Sug den feite pikken min.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hei hei hei. Med dagens kurs er det faktisk 17,01 kr.

EDIT: Fikk korrektur av noen her så må rette det til 16,50

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et lite tips er at hvis du ikke har det fra før av og lar være å kjøpe Psychonauts nå, så er det noe galt med deg. Men men.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg kjøpte Nauts!

(lurer på hvor mange år det tar før jeg tester det)