Specs er ein ting, du må faktisk prøve dei og høre forskjellen. Har sjølv hatt desse, men byttet ut mot eit Shure-sett eg ikkje husker navnet på i farten pga at det hadde hakket bedre lyd (leverte inn K518 til reparasjon pga ødelagt ledning og fekk Shure-settet i erstatning, etter mitt valg. Snille Stereofil!) og plasserte seg rundt ørene mine, for meir behag.
Vurderer å kjøpe dette i tillegg, ettersom det er litt bedre egnet til å gå rundt med, dog kan være lettere slitsomt å gå rundt med lenge pga fysisk trykk på ørene, akkurat som portapro og generelt sett alle headset du setter oppå ørene.
Uansett så lekker Portapro-settet så sinnsykt lyd at den stort sett kun fungerer for folk som enten har såpass god hørsel at dei kan ha lavt nok volum til at andre ikkje hører det, eller dei som rett og slett gir blanke i at dei støyforurenser. AKG K518 er lukket, lekker dermed ikkje og har ganske enkelt bedre lyd enn Porta Pro. IMHO. Og til denne prisen kan du nesten ikkje ta feil!
Skal ikkje late som om eg er ekspert i det heile tatt, går kun etter det eg har hørt på. Og eg synes K518 definitivt er par med f.eks Beats by Dr Dre.
Har hørt mykje dritt om Skullcandy, men har aldri prøvd det sjølv, bortsett fra eit par ubrukelige in-ear buds. Er nyskjerrig på korleis dei store høres ut, kun fordi eg ser så mange som bruker dei.