Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jammen, da legger man seg flat. Regna med det var den vanlige $=€-sytinga.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har noen testa å kjøpe det da? Aner ikke til hvilken grad D2D sjekker om du er amerikansk. Man kan jo f.eks se på amerikanske butikken til Steam, men man får ikke kjøpt der.

edit: Vil lære å lese nyere innlegg før jeg poster.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos sånne greier, fikk akkurat en kupong i eposten min. Kupongen gir en heldig person 75% rabatt på PC-spillet Demigod. Som da er enda et sånn DotA-klonings-aktig spill. Det er ganske bra, såpass bra at jeg kjøpte det selv for lang tid siden og har spilt en del på nett. Lett å sette seg inn i og ganske fast-paced.

Akkurat i skrivende stund koster Demigod cirka 180 spenn på Impulse, som er sjappa hvor kupongen gjelder. Med rabatt får du altså Demigod for under femtilappen, og det er det lett verdt. Holla at a nigga osv.
 
Har noen testa å kjøpe det da? Aner ikke til hvilken grad D2D sjekker om du er amerikansk. Man kan jo f.eks se på amerikanske butikken til Steam, men man får ikke kjøpt der.

edit: Vil lære å lese nyere innlegg før jeg poster.
Tidligere ville det stått this hrrmery is only available in Fiteria and omegn. Siden de nå har åpna sjappe for hele Europa tipper jeg de har fiksa så det går over til Euro. =/
 
Madworld (Wii) for stakkarslige £5.73 hos TheHut.com denne helgen. Legg til 0.99 for shipping.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så DJ Hero nevnt over her, og de er generelt sett satt ned fra en ca 900 kroner til en fem-seks hundre over hele fjøla. Og det er ganske moro, men husk å kjøp på PS3 så du kan spille online med Yetipants og meg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En av Denons flaggskip-receivere AVR-1910 er satt ned til 2800 spenn. Den har fire HDMI-innganger, støtter HDMI 1.4, blu-rays lydformat og whatnot. Den ble lansert i juli i fjor til 5000 spenn, så dette var overraskende. Modellen er fra i fjor, men specsa er alt annet enn utdatert.


EDIT: Receiveren hos hifiklubben.no for litt mer info.

EDIT: Og der var det tomt på lager i alle sjapper og nettbutikker inkl. Elkjøp, Lefdal go HiFi-klubben
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Flower har bursdag i dag, pris satt ned til 25 kr. Ingen grunn til å ikke kjøpe.

EDIT: På Playstation Shop altså.
 
Super Smash Bros Brawl for litt under 10 pund hos Gameplay.co.uk. Vet ikke med porto derfra, for jeg bestiller til en adr. i England.
Bestilte 2 stk her om dagen, sammen med 2 stk Madworld fra Zavvi.com.
Tar de med paa Gamestop eller noe her i by'n og bytter de inn = 2000 spenn, enten cash eller for aa kjope nyere spill. Yez. Yez. Yezzz.
 
Flower går for 3 Euro på PSN denne uka, løp å kjøp!

Mount & Blade går for 5 Euro på Steam. De som ikke kjøper det fortjener bokstavlig talt øks i ræva.