Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Greit, greit, skal kjøpe jævla Mountain Blade. Nå har du forplikta deg til å hjelpe meg med å skjønne det.
 
2000 kr for 2 stk Brawl og MadWorld?
Nei, mener faktisk 2000,-

x2 MadWorld og x2 SSBB = 4 spill av en verdi på 499,-, altså ~2000 kr. De er nye og forseglet, og mange idioter som jobber i butikker som Elkjøp, Spaceworld etc. som tar inn spillene for full pris og lar deg bruke det på annet (blant annet mine tidligere kolleger..).
 

oma

Village Drunk
Så lenge de er forseglet, og da kan selges som nye spill igjen, så er det ikke alltid folk gidder å bry seg med at det ikke er kjøpt fra deres butikk nei.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gamestop skal egentlig ikke ta de til fullpris om du ikke har kvittering fra en sjappe. Men prøv alltids andre steder.
 
Hvis planen er å levere de inn på Elkjøp eller Expert, så er mitt tips å være obs på tiden du fosøker å levere det inn. Jo nærmere stengetid, jo bedre.
 
Funker knallbra det assa, karer.

Sist jeg gjorde det var med Mass Effect 2 Collectors Edition. Den kosta 599,- var det vel, men jeg byttet inn mitt Overlord Wii, som var kjopt for 40 kroner fra thehut eller hva det var. Jeg fikk 400 for Overlord (forseglet) og la til 200 i mellomlegg. Alt i alt (40NOK + 200NOK) 240 kroner for ME2 CE ut av lomma mi :D Ikke daarlig, eh? Dette var paa en Spaceworld.


Forresten. Bayonetta koster 18 pund paa zavvi.com frem til Sondag midnatt. Go tilbud, spor du meg - kjopte ett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden det er valentinsdagen og sånn er det noen indie-folk som har gått sammen om å mekke en pakke med fete indie-spill du kan kjøpe for $20 til sammen. Spillene er da som følger: And Yet It Moves, Auditorium, Aztaka, Eufloria, Machinarium og Osmos. Hvis du har noen av dem fra før av kan du sende dem til noen andre. Jeg har And Yet It Moves fra før av, så hvis noen er keen på et fett plattformspill med en artig mekanikk (du må rotere verdenen for å navigere kisen din trygt gjennom hvert brett) så si ifra.
 
Xbox360-kontrollen på Gamestop med butikklogo og kabel er kanskje rimelig, men den har større dødsone enn den originale trådløse, dvs den er meir upresis og ubrukelig på høg stikkehastighet i f.eks COD. Ikkje anbefalt til andre enn folk som driter i dette.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis den er noe i nærheten av GC-kontrollen med butikklogo bør man holde seg til helvete unna.


Ja Justin, den er forjævlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Billig kjedeskrot er ræva, nei nå har jeg aldri.
 
Er sykt bra tilbud på playx hvis noe er på jakt etter et docking til mobilen sin eller hva det måtte være..
Satt ned fra 2999,- til 599,- så sier seg selv at det er LØP Å KJØP!!!!! Jeg kjøpte i hvertfall et par 3 par :D


Er forøvrig tilbud på mye annet der også..




Spesifikasjoner:
Støtter de fleste populære iPod, inkludert iPod Nano og iPod Video.
Ekstern Bluetooth receiver modul (A2DP)
SD/MMC/MemoryStick kortleser og USB port
Innebygd DVD spiller med topladning
Digital PLL FM radio(88-108MHz)
Innebygd to-veis høytalere + subwoofer i trekabinett
Utgangseffekt H/V/Sub 10+2W / 10+2W / 20W.
Brukervennlig grensesnitt via 3.6” TFT LCD skjerm
Audio inngang for andre kilder via minijack plugg.

Kompatibilitet:
DVD/SVCD/VCD/CD/MP3/DivX/DVD-R/DVD-RW/ CD-R/CD-RW/JPEG/MPEG picture disc kompatibel.

Video:
Utgang: CVBS/Scart
Inngang: RCA/D3,5mm minijack

Audio:
Utgang: Optisk, H/V utgang
Inngang: Stereo H/V, RCA/D3,5mm minijack

Strøm:
110 240V 50/60Hz

Størrelse/vekt:
H:270xB480xD180 mm
Vekt: <8.0Kg.