Røverkjøp

For dem som har mac, ikke gå glipp av dette tilbudet. Windows-brukere kan også ha glede av det faktisk: Med i pakken er 1. sesong av Tales of Monkey Island som egentlig går for 35$ på Telltale-siden. (Ja, spillet er mac/pc kompatibelt)
http://www.macheist.com Bare 20 timer igjen, så fort dere.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg visste ikke at ToMI var ute på Mac engang. Jeg gikk for dealen, blir å teste ut de andre småprogrammene og.

Men 40 dollar for en app som finner iTunes-covere?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva da med $20 for en jævla Twitter-klient? :psyduck:
 
Hva med å bare bruke Google og diverse nettsjapper?
Dag to av Square Enix, Eidos uka er fortsatt ikke over hos Steam. Masse middelmådige WWII-simmer som man finner mye bedre utgaver av hos andre. Lurer på hva dagens pakke blir og hvorfor de i det hele tatt har med Squeenix-biten. Tilbud på Gyromancer til helga?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Last Remnant er jo ikke så værst, men ikke så fantastisk pris på det. Ikke så vanskelig å finne det billigere andre steder, tror jeg kjøpte min for £10.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nåh, TLR kjørte bedre på 8800gt'en min enn det gjorde på kakeboksen, et par PC-eksklusive features også. Det eneste er vel at man må bruke spillepadde siden dem ikke gadd lage musekontroll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og den der nyversjonen av Tomb Raider var ganske artig, faktisk. Muuulig det var Anniversary den het.
 
Woot, Mini Ninjas til 120 spenn! Fjorårets koseligste 3D platformer er klart verdt prisen. Med i pakka får man og Gyromancer, men det er såvidt jeg vet bare en bleh Puzzle Quest klone.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
moar liek 90 spenn hvis du kjenner noen som kan gifte deg, da! 30 kroner her og 30 kroner der er 60 kroner det! Ganger man det med en million så er det 60000000 kroner. Så mye sparer man.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
cool story bro

Gyromancer er ikke så ille, forresten. Bejeweled Twist pluss Puzzle Quest og Magic: The Gathering så er du der, sånn omtrent.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Raska med meg Batman AA og Justin Case på Squeenix fredagstilbud til 150,- spenn på steam. Ekstra morsomt var det at Batman AA alene kostet 200,- (25€) på tilbudsdagen, man sparer altså penger på å kjøpe ett spill til. Kjipt for de som bare så bætmæn.

Ser ut til at tilbudet gjelder fortsatt, gogogo.
 
Og Just Cause i seg selv er ganske artig bare fordi. Jævla ensformig med bare noen få aktiviteter, men om man syns de faktisk er gøy så gjør ikke det noe. Fin oppvarming siden det er to uker til de slipper 2.
Nå mangler det bare et tilbud på Rogue Trooper så har Eidos gjort jobben sin.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Er det noen hook på JC1? Hvis ikke, er det bare å rote med demoen i to uker til.

EDIT: Med hook så mener jeg den grappelen.
 
Man har krok, men den er mye simplere enn i 2. På den annen side kan man permanent hekte seg på biler og paraglide og det savner jeg litt i 2.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
399,-+frakt= 418,- for God Of War III fra Elkjøp. Syns egentlig det er rimelig for et av årets Must-have, Elkjøp har hatt endel gode priser på nye spill. Heavy Rain gikk/går også for 399,-.