Røverkjøp

Bad Company 2 stæler jo ukentlig masser av brukerbasen deres på alle tre formatene. Blir artig å se hva som skjer framover, særlig når Activision sansynligvis ikke kan slippe no nytt MW i 2011.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg for min del har klart å spille en eneste multiplayer match siden jeg (bom)kjøpte bad company 2. På alle forsøk for å få til multiplayer etter den første matchen har det vært sutring fra punkbuster, spillklienten og/eller serverlista. Koselige greier. Hjelper heller ikke at singleplayer er et generisk gufs fra fortiden.

MW II er pick up and play, trashtalking, arcadeish goodness.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mnjaaa. Enig i at rotet i UI-et er utilgivelig, spesielt siden Dice har fått knota det til i samtlige Battlefield-spill som har blitt utgitt, men jeg synes fortsatt jeg fikk til mer vettugt i starten av Slemt Selskap 2 enn i starten av MW2. MW2 er mer noen timers grinding til du får låst opp stæsj som lar deg få til noe fett, mens BC2 er mer sånn at du har mange muligheter i utgangspunktet, som lar deg utkrystallisere ymse spesialiseringer etter hvert som du låser opp mer.

Bare noe jeg kom på.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg har nok ikke beste utgangspunktet til å motsi deg der, da spillet er så og si ødelagt for meg. :(

Tilbake til røverkjøpa. Kjøp angry birds til iPhone/iPod som nevnt i iPhone-spillingstråden. 6 kroner for veldig mye moro.
 
Star Wars: The Force Unleashed går for 15 Euro på Steam denne helga. Ikke superbillig, men man får i det minste med DLCet man ellers måtte punga ut for på konsoll. Med tanke på at et av de bretta går ut på at man har overtatt plassen til Vader og dreper Luke så syns jeg det er verdt det. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Abe's Odyssee or 40 spenn på PSN.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det skal jeg vente med å kjøpe til den der deluxe-pakka med alle(?) Oddworld-spilla (inkludert Stranger's Wrath!) kommer til PC. Burde skrevet "hvis", men... håper ikke. :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Foreslår flere gjør som Buggz. Det spillet eier.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det som er morsomt, er at jeg betalte henholdsvis 15,- og 20,- for mine to fysiske kopier på QXL. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg betalte 450 men så har jeg hatt det i nærmere ti år også.