Røverkjøp

D

Deleted member 91

Gjest
Masse tilbud på XBLA denne uka, noen ræva, noen ganske ålreite. Lista, originalpris i parantes:

- Age of Booty, 400 MSP (800)
- Defence Grid, 400 MSP (800)
- Lumines LIVE, 400 MSP (800)
- Mad Tracks, 400 MSP (vanligvis 800)
- Rocket Riot, 400 MSP (800)
- Schizoid, 400 MSP (800)
- South Park Let's Go Tower Defense Play!, 400 MSP (800)
- Super Street Fighter II HD, 560 MSP (1200)
- Track & Field, 240 MSP (400)
- Wallace & Gromit Episode 1, 400 MSP (800)

Plukka med meg Age of Booty og Rocket Riot ettersom de skal være kurante, også vurderer jeg South Park og Defence Grid fordi atte tower defense er gøy et par ganger i året. Noen som har noen formening om de andre titlene? Mad Tracks virker småfett men er faktisk dritt, SSFII:HD hadde jeg kanskje coppa om jeg ikke hadde SFII:HF fra før og spiller det allerede typ aldri. Lumines er lett verdt 400 da, selv om det er masse DLC-drit.
 
SSFII:HD er så milevis bedre enn SFII:HF at dei nesten ikkje kan sammenlignes!
Blir som å sammenligne Doom og Quake 3 Arena. Moro begge to, men litt meir fart og spenning i siste. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Må ha joystick for å spille SF på 360.

Nicholas: Vi spiller en runde Age of Booty en dag, det er gøy!
 
Neinei, bruk min isteden, sånn at jeg vinner premie: DGFRIEND-4194972

Og "reusable" blir vel "kan brukes flere ganger" på norsk. Noen ord må omskrives til uttrykk når man oversetter, veit du.
Hei døh neger. Hvordan kan jeg få slik kode for å gi til alle vennene mine'a? Jeg vil også ha hva enn du får av å rekruttere folk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du sitter stille og venter på at folka skal sende deg en epost.
 
Ikke gjør det fordi det er kjedelig!
 
Sånn at man kan ha det kjedelig sammen mener du?!
 
Martin har blitt så treig at han ikke picker opp på trolling? Likte alle egentlig den gamle Martin mye bedre? FØLG MED PÅ MORDI
 
Hum, tviler på eg hadde hatt det like moro med Borderlands åleine.. Er artig nok å spele med random folk på nettet, men det er veldig tilfeldig kven man ender opp med. Spelte nett med to ålreite karer i 20-åra, mens rett før det var det fistelbanning og fjortisgauling som gjaldt. Mnei, takke meg til split screen action med bestisen!

Men for all del, løp og kjøp og whatev. Gamestop har denne brukt for 200 på kjeksbokstreseksti no. Siste expansion pack er herlig!
 

Kilik

Lokal moderator
Lefdal-avis i posten i dag med et virkelig røverkjøp:
X360 Arcade HDMI med trådløs kontroll, 256 MB minnekort, Scene It m/buzzere, og Beatles Rock Band m/ trådløs mikrofon til 795 kr.
 
Shit.. Snart kaster dei Xbox360'er etter folk, jo! <I><ryktebabbel>Lurer på om dette utsalget kan være tegn på ny modell snart..? Let's hope! Begynner å gå lei av bråkeviften på dagens modeller..</ryktebabbel></I>
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Apropos Lefdal, fikk tilbake PS3 i dag. Hadde håpet på en Slim, men de ville ikke la meg oppgradere. Bastards. Refurb fikk jeg også, og sånne kommer sikkerrt ikke med en ekstra kontroll engang.
Har trygghetsgaranti frem til april 2011. Spørs om jeg ikke er uheldig med PS3 i januar/februar. vifåshe.

On-topic: Røverkjøp you say? Vel, kanskje ikke akkurat et røverkjøp, men MW2 har gratis multiplayer på Steam for oss som aldri lot oss lure.
 
Helgens tilbud hos GoG er rollespill som begynner på S og det er jo koselig. Snappa ned Stonekeep siden Brian Fargo står bak det og Septerra Core siden jeg alltid har hatt lyst til å prøve det. Sacred og Spellforce er forøvrig å anbefale på det sterkeste, men de hadde jeg allerede.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Hva i helvete? Moderne farfar 2.. på salg? Selv med rabatt er det fremdeles dyrere enn Bad Company 2, go go Activision! Det er tydeligvis også gratishelg med MW2 på Steam, så hvis du er nysgjerrig så kan man sjekke det ut free of charge.

Activision prøver vel å skaffe seg mest mulig grunker før ingen vil spille det mer. Det dårlige matchmaking-systemet og alle hackerne den siste tiden har gjort flerspilleropplevelsen relativt dårlig, og med mindre de utbedrer det snart vil brukermassen på PC forsvinne til andre jaktmarker. Jeg begynner ihvertfall å bli litt lei av å bli skutt i hodet gjennom fem seks vegger og halve kartet.