Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men altså, hæ? En ting jeg ikke skjønner er at God of War Collection lanseres først nå, jeg har da for pokker sett det i butikk for lenge siden.

Kan vel nevnes at det kommer en GoW Trilogy og som har alle tre konsollutgavene i ett en gang i april.

Og forøvrig går Torchlight for fire Euro på Steam denne helga. Gå å kjøp om du ikke allerede har det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neinei, bruk min isteden, sånn at jeg vinner premie: DGFRIEND-4194972

Og "reusable" blir vel "kan brukes flere ganger" på norsk. Noen ord må omskrives til uttrykk når man oversetter, veit du.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Zavvi kjører sitt ukentlige endagssalg og har et par okaje deals. Det er bare på 2 sider så jeg gidder ikke linkspamme.

http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/games.list

CoD4, Darksiders, Bioshock 2 Rapture edition (PC), og Assassin's Creed 2 (PC) til £18.
Hadde nok kjøpt AC2 selv hvis ikke ubisoft hadde vært dicks. Også verdt å nevne at Command & Conquer 4 har allerede falt til £18. Det betyr at det er det mest solgte spillet.

Kilik

Lokal moderator
Red Steel 2 inkl. Wii Motion Plus til 395 kr. på Elkjøp. Greit hvis man uansett trenger en ekstra WMP. Konsollen begynner også å bli fornuftig priset i nevnte butikk, 1495 kr. med Wii Sports. Ellers har Play hvit/svart nunchuk til 135 kr og MadWorld til 36 kr.

Hvorfor kaste bort tiden sin på dårlige spill osv.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Demigod har da singleplayer, men av type AI skirmishes satt opp som en teit turnering. En funfact dog er at bare 20% av de som kjøpte det har i det hele tatt prøvd å spille online.

Spillet er da ikke så værst. Det er vel den mest nybegynnervennlige av dotaklonene. Har brukt en del timer på det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gow og GoW2 til 160 kr? Ja takk. Ja tusen takk skal du ha.
Steike at jeg ikke fikk vite dette før, jeg kunne ha solgt mitt amerikanske eksemplar til 160 spenn og endt opp med fortjeneste.

Og jeg kan sikkert være med på Demigod hvis noen andre har lyst, osv.

Jeg vet ikke om dette er stedet for å skryte av egne kjøp, men jeg skaffet meg nettopp Final Fantasy Tactics A-2 Grimoire of the Rift og Advance Wars Days of Ruin til 27 dollar, mao 160 kroner, totalt. Det tror jeg de er verdt. :cloud:

Fant Prey til Xbox360 for 18,- på Game i Karl Johan, Oslo her om dagen. Greit nok at det spelet har vore på billigsalg i årevis, men det er då ikkje SÅ dårlig! Synes det er ganske artig, og synd at det ikkje er folk som speler det online! Deilig med ein litt god gammeldags shooter i motsetning til COD (som er moro, ikkje misforstå)