Røverkjøp

fieron

Plukker opp støvet ditt
Jeg har veldig lyst på SF4, det funker bare ikke å spille det med vanlig ps3 eller xbox kontroller. Gi meg heller en SNES kontroller, det fungerte bedre.
Dukker det opp gode tilbud på SF4 stikka tournament edition så let me know! pr. nå er den for dyr.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trur ikke helt på deg. Jeg kjøpte Dark Void Zero (den NES-etterlignende lissom-forfølgeren) til €2 og den var overprisa. Og i følge samtlige kilder jeg har funnet er det bedre enn originalspillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bortsett fra at det ikke sendes til Norge, da.
 

Kilik

Lokal moderator
Noen som har en PSP som støver ned?

MGS: Peace Walker til 170 kr på Play. Lanseres neste fredag. 9 av 10 i siste Edge.
GTA: Vice City Stories til 75 kr og MGS: Portable Ops til 65 kr. Også har de en 2 spill for 140 kr-deal hvor man blant annet kan velge GoW: Chains of Olympus og Syphon Filter: Dark Mirror.

Ellers har Elkjøp blant annet Gears of War 2 til 49 kr.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nesten så jeg vurderte en ny tråd, men Major Nelson melder masse, masse bra XBLA-tilbud uka som kommer. Nevner i fleng: Geo Wars 2, Splosion Man, Braid, SOTN, Trials, Shadow Complex, N+, Bomberman, Bionic Commando Rearmed og Castle Crashers. Har allerede en del av spilla selv, men plukker nok sannsynligvis med meg A Kingdom for Keflings, SOTN og muligens Bomberman.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan nevne at hvis noen ikke har N+ ennå så er dette tida for å rette opp det. Herlig fysikk-plattformer som starter simpelt og blir så vanskelig at du må oppnå et høyere bevissthetsnivå for å klare deg mer enn noen få sekunder etterhvert. Sublime saker.

Gled dere til Master Control.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et brett i N+. Det hvor du må løpe opp og ned og rundt og fram og tilbake mellom fire missileturrets.
 

Terje

mostly harmless
PS1 klassikeren Kurushi Final ble lagt ut på PSN i dag. Du hadde muligens demoen av eneren på den Demo 1-disken som fulgte med playstationet ditt den gangen det var nytt. Du vet du likte det, men du kjøpte det av en eller annen grunn ikke. Vel, det er en av de beste puzzlerene noensinne. Hvis ikke du skaffer deg det nå heller er du teit. Så det, så.
 
OMG, fuckings KURUSHI!?!?

*må kjøpe*
 
Vet ikke om det gjelder alle spaceworld-butikker, men i den svære butikken i oslo sentrum (Spaceworld Megastore, eller hva den nå heter) har de de diverse guitar heroer med gitar til 199. Plukket med meg Metallica-versjonen selv, yey.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lost Planet 2 til atten pund ... til den prisen er det nesten verdt å sjekke ut. Fem pund for Too Human er fortsatt for dyrt, da.