Røverkjøp

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ser også AvP til atten pund. Er online-delen på konsoll dø ennå, eller rekker man litt moro?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Forhåndsbestilte meg starcraft2 fra gaystop i dag ved å bytte inn 2 shittygames jeg kjøpte for en hundrings ellerno.

Selv om ekskluderingslista dems er gigantidiger, så er det masse gyldige spill man kan skaffe for £5-18 fra play og zavvi.

edit: link fale.
 
Ser i et elektrisk brev jeg mottok i går at Gamestop nå har salg og selger unna en haug med bruktspill for 29,-. Tenker jeg tar turen i dag og plukker med meg noen billige (dritt)spill.
 
Var innom den på KBS i Trondheim. Av spill til 29 kroner var det kun Prey, Perfect Dark Zero og GRAW. De hadde også FFXIII til 199 og DJ Hero Renegade Edition til 299 (denne hadde fristet om jeg hadde hatt noe sted å ha den, og ikke var lei musikkspill generelt). De hadde også Contact til 49, det DS-spillet diverse av dere drev og messet om for noen år siden. Var det noe bra, egentlig?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Prey får man jo for 29-ish nytt. :p
 
Kjøpte meg FFXIII til 199 fordi jeg er et svakt menneske og har ferie. Gud hjelpes. Tenkte å plukke opp noen av rælspilla til 30 spenn men kom til fornuften siden jeg vet jeg aldri kommer til å spille dem noe særlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De hadde også Contact til 49, det DS-spillet diverse av dere drev og messet om for noen år siden. Var det noe bra, egentlig?
Det er mer sært enn kult, men det er ikke direkte dårlig. Bare jævla vanskelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det metaer det opp noe jævlig helt fra start også, kan du si. Og ja, lett verdt 49 spenn.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Anstendige tilbud på XBLA denne uka, melder Major Nelson:

Defense Grid, 400 Points
PB Winterbottom, 400 Points
Rocket Riot, 400 Points
Darwinia+, 800 Points
Chime, 240 Points
Poker Smash, 400 Points