Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De bare videreformidler priser og tilbud fra Amazon for de som er "litt reserverte i forhold til å netthandle i utlandet".

E: For kunder i Englandia blir det vel dyrere enn de oppgitte prisene siden Biit sørger for å trekke fra VAT.
 
Men det står "Free UK delivery on everything" øverst på den sida. Betyr det at det bare er innen for UK?

Forresten, kan jeg bestille 2 Bayonetta-spill derfra og bytte inn begge mot StarCraft II i Norge?(Bryr meg ikke om Bayonetta)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De har en ekskluderingsliste som man sjekker før man drar dit, ellers er alt lov. Unntatt å bytte inn to like spill. Spill mange bestiller billig for å bytte inn blir fort ekskludert, det skjedde bl.a. med Madworld til Wii (bestilte 3 til 35 kroner stykket, trenger ingen av dem :penga:).
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeh, jeg har handlet mye fra Zavvi og dem leverer fint til norge, £0,9 i frakt ellerno. Tar et par uker, men tror ikke dem er å skylde på der siden dem sender det rimelig kjapt.

Og jeh, jeg vet ikke om jeg ville anbefalt å bestille fra dem for å bytte inn mot starcraft, men hvis du f.eks allerede har en bayonetta du gjerne vil beholde, kan du bytte inn den du eier og erstatte ved å kjøpe på tilbud.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeh, send adresse på PM så skarru få. 35 penger pluss porto.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Øyh. bokke du i åshlå a?

Hvis vi kunne møtt hverandre om en to ukers tid. Er nemlig borte snart, og andre ting som må fikses før jeg drar gjør at jeg ikke rekker før? smooth?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Går for 299,- på elkjoep, og der kan du hente i butikk for å sleppe portoen også... :D
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
75% mye rart på THQ sin digitalbutikk. Aldri testet dem, men mulig jeg prøver en Chaos Rising til $7.50. Er ikke den dampintegrert uansett? Trenger bare cdkey osv?

http://store.thq.com/store/thq/DisplayHomePage

Edit: Får ikke detta til å fønke nei. Virker som hele butikken bare selger til amerikalandere.
Mulig jeg tester at en usaianer kjøper for meg og jeg stjæler cdnøkkelen.
Edit^2: og det funka greit, ja.
 

Kilik

Lokal moderator
En del spill til 99 kr hos Elkjøp nå, blant annet Halo Wars (360), Tekken 6 (360), Bioshock 2 (PS3) og Killzone 2 (PS3).
 
Tenkte bare å informere om at en rekke spill går for kroner 29 på Elkjøpgiganten på Forus i Rogaland. Husker Mass Effect, Need for Speed: Shift, Halo: Wars. Husker ikke flere så det var vel ikke "en rekke".