Røverkjøp

#42
Fra komplett.no får du Creativ Zen Sleek Photo for bare 1998. Ikke det at jeg bryr meg om mp3-spilleren min har bilder eller ei, men det er vanskelig å få tak i den gamle.

Dette er altså en 20 Gb mp3-spiller med fotomuligheter og suveren lydkvalitet til bare 2 K. Dersom du går på ekspert må du betale 2300 for Creative Zen Sleek (altså samme greie, uten fancy fargedisplay). Mye bedre enn å kjøpe livsstils-iPod.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#45
Jeg bestilte Broken Sword 3 hos dem for 99 spenn uten noen problemer, og jeg mener Alex gjorde det samme (men han hadde noe krøll med betalingssidene deres).
 
#47
The Office selges for 99,- per sesong hos min lokale Spaceworld(Asker). Kan godt være det samme tilbudet gjelder andre steder.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#48
Kan ihvertfall bekrefte at de selger dem til samme pris hos Spaceworld i Tønsberg, noen som må sies å være en glimrende anledning til å bli kjent med serien (hadde de bare hatt sesong 1 waarghfaenihelvete).
 
#50
SITAT(Archtor @ 08.05.2006, 02.54) 1082
OMG! Var det nytt? Ikke at jeg tror Narvesen selger brukte spill, men den prisen er jo ikke akkurat noe å krangle på, så da må det jo nesten være en hake.
[/b]
Hva slags hake skulle det være? at spillet går i lufta etter å ha spilt det to ganger? de selger det til 60 kroner og det er det!
 
#51
www.ezydvd.com.au

de billigste umd-filmene her er på 10 australske dollar (45 kr!) og porto til norge er på bare 20 kroner



www.dvdcrave.com

har et stort utvalg av billige spill og umd-filmer. prisene er absolutt konkurransedyktige i forhold til andre steder (spesielt norske) og porto for én vare er igjen bare på 20 kroner

leveringstid 5-14 dager, sist jeg kjøpte noe derfra tok det under en uke
 
#52
De selger MANGE spill til 279,- på (hvertfall) EBgames i Moss.
Hele Resident Evil serien til 279,- pr spill, men 4'ern har full pris (549,-)
Etter min mening er det billig :) Hvis noen andre vet om billigere steder så si i fra, jeg må ha hele serien!!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#54
burk 360 kår til under 2000 lappen på expert i sandvika i dag, føste man til møllen :svette:
 
#57
Den går som regel til 2400kr eller 2500kr, men El-Kjøp selger den til 2000kr på nettsiden.
 
R

roy_nor

Gjest
#60
SITAT(Captain Nintendo @ 14.06.2006, 18.44) 9974
Dette er vel mer et røverbytte:

Bytt din gamle DS og 2 spill mot en ny DS Lite. Mellomlegg på kr. 149,- bare, god deal syns jeg.

Gjelder hos EB Games (GameStop)
[/b]
Altså: gammel DS + 2 spill + 150,- = DS lite?