Røverkjøp

Da får man stikke ned igjen på mandag, og hvis de ikke har ordnet prisen så får jeg vel heller voldta personalet for å få riktig pris. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det hørtes lurt ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gi deg nå. 250 kroner er nærmest uslåelig når du tar i betraktning at du får spille verdens beste zombie-slaktespill istedenfor enda et kjedelig skytespill satt i andre verdenskrig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tøysemann. Jeg har runda det en gang uten å spille gjennom historien, og synes fortsatt det er gode greier.

Røverkjøp-news: Spaceworld Hamar (den i Kvartal 48 i gågata) har opphørssalg. De kjører eskalerende rabatter på alt mulig stæsj fram til lørdagen; eksempelvis var det 20% rabatt på Xbox 360-ting og 30% på PC-spill der i dag, jeg skaffa meg Civ IV Warlords og Gothic 3 Collector's Edition for en femhundrelapp til sammen.

10% mer rabatt per dag, så jeg planlegger å kjøpe litt hardware på lørdag hvis de fortsatt har noe igjen. :p

Det svarer seg jo ikke å kjøpe enkelte spill fra utlandet, da må det såfall være flere spill samtidig du bestiller. For frakten fra statene er ganske høy ! :eek: :)

Quake 4 for 69,- på CDON

Redigert: Jeg linker til en session på cdon, noe som ... ikke er mulig. Det er altså PC-versjonen som er ultrabillig.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke et røverkjøp i seg selv, men jeg fant nettopp ut at Playx.no/Games199.no er så desperate at de gir gratis frakt på den første ordren hvis man registrerer seg som kunde og så venter noen dager med å bestille noe. Jeg skal bruke «tilbudet» til å skaffe meg Condemned: Criminal Origins til Xbox 360 for 199,- i hvert fall. :D (Koster egentlig 268,- når portoen er lagt til). Det kan hende jeg «glemmer» at jeg er kunde der neste gang jeg skal kjøpe noe også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heldiggris, jeg gav 230 for det fra Play.com. :(

Vel verdt penga, sånn apropos. :)

SITAT(master shake @ 22.07.06, 11.52) 15879
Xbox 360 Core til 1695,- på elkjop.no (bare på webshopen, +89 i frakt)
Er du veldig rask, så får du med Ridge Racer 6 free of charge.
Bargain.
[/b]
Ser det bare til 1995 jeg! :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du, jeg anser det ikke som usannsynlig at de har endret prisene på de tre månedene som har gått siden det innlegget der ble postet.

Haha, la ikke merke til det jeg... var ganske trøtt da jeg postet så jeg må ha tenkt 22 oktober istedenfor 22 juli :p